Nirm Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 En ganske begivenhetsløs og lat fridag idag... 09-10: Jeg kommer på at det er EFIT mens jeg sitter og venter hos legen. 10-11: Legen var seffe forsinket, og etter en kort helsesjekk, så ble jeg stemplet som godkjent til å ha C lappen i noen år til. 11-12: Drar og skifter til vinterdekk på bilen. Denne gangen fikk hundene sitte inni bilen mens de skifta, og det gikk visst helt greit i alt bråket. Nye dekk ble det også, og det var deilig å få vekk de bråkete sommerdekka mine... 12-13: Drar på Statens Vegvesen for å levere helseattesten 13-14: Etter en times venting, så fikk jeg beskjed om at jeg hadde feil skjema, og fikk et nytt et og må tilbake til lege... 14-15: Spiser lunsj, ser Falling Skies og Vida sover i sofaen 15-16: Finner fram treningstøy 16-17: Ute og løper med to fornøyde jenter 17-18: Løypa vår. Det ble en del forviklinger etter 5 km, da jeg fant ut at jeg skulle prøve å unngå å krysse veien. RunkePer satt seg på pause en stund, så det var sabla langt mellom 1 km og 2 km idag... 18-19: Gjør klar en latmannssalat til middagen. 19-20: Bretter klær fra gårsdagens storvask før jeg setter på enda fler maskiner. 20-21: Skifter på senga, og Vida er rask med å prøve det rene sengetøyet! 21-22: Ser på Falling Skies og oppdaterer resultater på nettet. Glemte å ta bilde. 22-23: Dusj må til. 23-24: Siste episode av Falling Skies, nyeste av HIMYM og siste resultater oppdateres. Og så skal vi finne senga. 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 Typisk at man tar feil lapp når en først styrer med å få utfylt en. Skifter du dekk allerede altså? Fin dag da, sånn bortsett fra legepapir. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 Så irriterende å måtte tilbake til legen.. Jeg hadde blitt passe sur da Her er det også snart dekkskift, mens jeg gruer meg til bråkete piggdekk jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 Du må stramme opp RunkePer litt, det er dårlig gjort å ta seg pause mens du løper:pSent from my MB526 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 Ikke nok med at jeg må tilbake til legen, men jeg må jo sitte i kø igjen på Statens Tregvesen. Og jeg var ganske pissed på det, for det nye skjemaet ser omtrent klin likt ut som det som jeg hadde fått fylt ut... Er tidlig ute med å skifte dekk, siden jeg kjører hjem klokka 06 om morgenen, og vi har hatt noen frostnetter nå. I tillegg så var det så sykt, sykt deilig å få av sommerhjula nå, så jeg skjønner de som gruer seg til piggdekk, for sommerdekka mine bråka noe sykt. Så skal ha nye dekk til sommeren også. Orker ikke å høre på de dekka en sommer til. Og RunkePer har fått kjeft og trussel om avinstallering om han ikke oppfører seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 KJedelig å få med seg feil papirer. Bra du fikk ordnet det! Bildene dine minner meg på at jeg har et lass med klær som må vaskes og brettes etter en uke med valpeperm... :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 Eh...var den lille salaten det eneste du hadde til middag?? Da er du mer småspist enn meg og det skal vist mye til Ser ikke ut som det er din seng i hjemmet deres, men Vida sin, i alle fall i hennes hode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 Nei da. Hadde noe grytegreier til, men den så ikke så veldig appetittelig ut, og jeg tar ikke bilder av slik mat. Senga er nok vår ja. Like mye hundene sine som min. Men de er veldig på at jeg skal ligge der og, ellers går det ikke å kose!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Lat... vi to har forskjellige definisjoner på lat, gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 5. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Lat... vi to har forskjellige definisjoner på lat, gitt. Jeg satt jo på baken mesteparten av dagen, bare forskjellige steder her i byen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts