Gå til innhold
Hundesonen.no

En litt lat EFIT


Nirm
 Share

Recommended Posts

En ganske begivenhetsløs og lat fridag idag...

09-10: Jeg kommer på at det er EFIT mens jeg sitter og venter hos legen.

012.JPG

10-11: Legen var seffe forsinket, og etter en kort helsesjekk, så ble jeg stemplet som godkjent til å ha C lappen i noen år til.

013.JPG

11-12: Drar og skifter til vinterdekk på bilen. Denne gangen fikk hundene sitte inni bilen mens de skifta, og det gikk visst helt greit i alt bråket. Nye dekk ble det også, og det var deilig å få vekk de bråkete sommerdekka mine...

014.JPG


12-13: Drar på Statens Vegvesen for å levere helseattesten

015.JPG


13-14: Etter en times venting, så fikk jeg beskjed om at jeg hadde feil skjema, og fikk et nytt et og må tilbake til lege...

016.JPG

14-15: Spiser lunsj, ser Falling Skies og Vida sover i sofaen

017.JPG

15-16: Finner fram treningstøy
018.JPG

16-17: Ute og løper med to fornøyde jenter
019.JPG

17-18: Løypa vår. Det ble en del forviklinger etter 5 km, da jeg fant ut at jeg skulle prøve å unngå å krysse veien. RunkePer satt seg på pause en stund, så det var sabla langt mellom 1 km og 2 km idag...
020.PNG

18-19: Gjør klar en latmannssalat til middagen.

021.JPG

19-20: Bretter klær fra gårsdagens storvask før jeg setter på enda fler maskiner.

022.JPG

20-21: Skifter på senga, og Vida er rask med å prøve det rene sengetøyet!
023.JPG

21-22:
Ser på Falling Skies og oppdaterer resultater på nettet. Glemte å ta bilde.

22-23: Dusj må til.

024.JPG

23-24:
Siste episode av Falling Skies, nyeste av HIMYM og siste resultater oppdateres. Og så skal vi finne senga.

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok med at jeg må tilbake til legen, men jeg må jo sitte i kø igjen på Statens Tregvesen. Og jeg var ganske pissed på det, for det nye skjemaet ser omtrent klin likt ut som det som jeg hadde fått fylt ut...

Er tidlig ute med å skifte dekk, siden jeg kjører hjem klokka 06 om morgenen, og vi har hatt noen frostnetter nå. I tillegg så var det så sykt, sykt deilig å få av sommerhjula nå, så jeg skjønner de som gruer seg til piggdekk, for sommerdekka mine bråka noe sykt. Så skal ha nye dekk til sommeren også. Orker ikke å høre på de dekka en sommer til. :P

Og RunkePer har fått kjeft og trussel om avinstallering om han ikke oppfører seg. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da. Hadde noe grytegreier til, men den så ikke så veldig appetittelig ut, og jeg tar ikke bilder av slik mat. :P

Senga er nok vår ja. Like mye hundene sine som min. Men de er veldig på at jeg skal ligge der og, ellers går det ikke å kose!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...