Mollymor Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Klokken er 07.30. Opp å vekke skoleungdom og arbeidsfolk Klokka er 08.30 Jezzy og Nico står motvillig opp, går ut og tisser og legger seg igjen... 09.30 Jeg har kjørt sønnen på jobb, og kommer hjem til at Molly har lånt min midlertidige valperomseng. 10.30 Jezzy kommer luskende og får se valpene for første gang. 11.00 Nico og Jezzy leker i hagen 11.30 ...lenge 12.00 Molly lurer på om vi har flyttet... Og blir med på leken en liten stund. 12.30 Så må hun inn og kose med valpene igjen. 13.30 Vi veier valpene. 14.30 En tur på elkjøp for å kjøpe lader til lap topen. 15.00 Slik at jeg får jobbet litt. 16.30 ferdig. "feirer" med Cola og sonen. 17.00 Hente sønnen på jobb 17.30 kommer hjem til disse tre nyhetene: Øynene åpner seg. 19.30 Må trene litt, selv om vi er i valperus. 19.30 Rydde og vaske på kjøkkenet. Sønnen har laget middag, og det ser som vanlig "litt" bombet ut. 20.30 en kjapp (og veldig usunn, I know) snack til kvelds. 21.30 Nico prøver seg.. Hvis han gjemmer seg under dyna, glemmer jeg sikkert at han skal legge seg. Og med det sier vi natta! 8 Siter
Guest lijenta Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Fin dag og altis så kos og se hundebilder i løpet av dagen:) Siter
Red Merle Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Er kylling vinger u-sunt? Søøte valpene <3 1 Siter
Khela Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Fiiine bilder av nyyydelig hunder 1 Siter
Mollymor Skrevet 1. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 (endret) Er kylling vinger u-sunt? Søøte valpene <3 Frityrstekte kyllingvinger er vel ikke akkurat helsekost :-P Tusen takk, alle sammen. Det er jo ikke så veldig mye spennende som skjer når man har valpeperm. Turene ut for å levere/hente sønnen på jobb, med en tur innom Rimi for at vi ikke skal sulte ihel, er vel det jeg har vært ute den siste uken. Ja, og altså en kjapp tur innom Elkjøp i dag. Men kooser meg masse hjemme med alle hundene og valpene, da! Red: la til litt. Kan ikke dobbeltposte. (Jeg lærer det nok snart...? Altså å la være å dobbeltposte..!) Endret 1. Oktober 2013 av Mollymor Siter
lucy Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Kjempesøte hunder ♡ Og lekkert kjøkkenarmatur! Drømmer om nytt kjøkken 1 Siter
tm100021 Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Oi! så tidlig øynene åpner seg? Eller? Hvor gamle er de nå ? 1 Siter
Mollymor Skrevet 2. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Bildet kl 11, herliiig! Hihi, ja de har noen kuule hopp og sprett innimellom. Tyypisk Boston Terrier! Herlige klovnene mine. Kjempesøte hunder ♡ Og lekkert kjøkkenarmatur! Drømmer om nytt kjøkken Tusen takk! Kjøkkenarmaturet er italiensk og vistnok litt av en IQ test for besøkede... Oi! så tidlig øynene åpner seg? Eller? Hvor gamle er de nå ? Er det tidlig? De var 9 dager gamle i går, og tre av valpene begynte å åpne øyene . I dag har de litt større åpning, og en av de store har begynt å vise antydning. Trodde 2. uken var helt normalt..? Men lenge siden jeg har hatt valper da... Siter
tm100021 Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Det er jo normalt, er bare tiden som går ifra meg Mine er en uke idag, men de er født ca en time siden.. 1 Siter
Mollymor Skrevet 2. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Det er jo normalt, er bare tiden som går ifra meg Mine er en uke idag, men de er født ca en time siden.. Ja, ikke sant? Mine er også helt nyfødte. Får jo nesten sjokk når jeg sammenliger bilder fra de vireklig VAR nyfødte og nå. De har vokst helt enormt!! Siter
Renate A Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Har litt dilla på Boston terriere kjenner jeg, de er så søte Hva er max høyden dems? Gøy at de åpnet øynene akkurat på EFIT dagen 1 Siter
Mollymor Skrevet 2. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Har litt dilla på Boston terriere kjenner jeg, de er så søte Hva er max høyden dems? Gøy at de åpnet øynene akkurat på EFIT dagen Ja, det var kjempegøy!! Og det var min første EFIT, så det var jo gøy det skjedde NOE. :-) Boston terriere har ikke noen max høyde i standard. Kun en max vekt, som er 11,4 kilo. Men er veldig få som er så store, ihvertfall på utstilling. Jeg har truffet et par stk som har vært større... Molly er 8,7 kilo, Nico 8,2 og Jezzy 6... Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.