Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling på Manger 11.03 og NKK Bergen 25.03

MegaMarie

Recommended Posts

Skrevet

Ja dette er veldig lenge til men det er ikke så mange andre utstillinger her i nærheten nå for tiden.Håper på å møte andre papilloner så jeg lurte på om du skulle dit med din papillon?Kan også si ifra de med andre raser...

Skrevet

Har veldig lyst til å komme, å så få møte deg å Blondie :)

Men tror nok ikke jeg får overtalt mamma til å kjøre så langt, hihi :)

Skrevet
Jeg skal nok men ikke med papillon:) hehe..

kan jeg overnatte hos deg jeami*? så blir det ikke så langt å kjøre?

*englefjes*

Ja jeg tror at jeg har sett deg på Ring trenig i bergen jeg!

Tror jeg har sett deg på utstilling før også:D

Skrevet
Jeg skal nok men ikke med papillon:) hehe..

kan jeg overnatte hos deg jeami*? så blir det ikke så langt å kjøre?

*englefjes*

Det skulle ikke vært noe problem :wink: Ta med deg kåtedyra dine og kom du 8)

Jeg skal til manger. Ikke med papillon dog.

Skrevet

Det skulle ikke vært noe problem :wink: Ta med deg kåtedyra dine og kom du 8)

Jeg skal til manger. Ikke med papillon dog.

HVA BEHAGER??? hvordan i alle dager kan du kalle mine dyr kåte? kan jeg absolutt ikke forstå...

( de ligner nok på faren.. .*fliiiire* )

Skrevet

til og med Astrix er ikke så kåt Kine(og til dere andre ja jeg så dem begge i aksjon) :wink:

Vi også skal på manger med det blir med japaner(e) :wink:

Skrevet

hihi :) greit at dere sier i fra dere med andre hunde raser også...Ser vist ingen andre med papillon :) så da kan jeg vel si at min hund vinner den klassen :D *knis*knis* :)

Skrevet

totalt OT: var litt betryggende og se at det ikke bare er ask som rir leeeeenge etter at løpetiden var ferdig, og når det er leeeenge til den kommer igjenn :) :)

Skrevet
hehe har aldri sett så mye bikkjer på ustillinger som papillon jeg.. det er jo alltid en hel DRØSS av dem.. .

ja det har du pikade meg rett i.

Skrevet

ja papillon,shih tzu og lhasa apso.

Og en av de rasene er alltid før pommen så det er så driiit å måtte vente på at de skal bli ferdig med alle 50 bikkjene :)

Skrevet
ja papillon,shih tzu og lhasa apso.

Og en av de rasene er alltid før pommen så det er så driiit å måtte vente på at de skal bli ferdig med alle 50 bikkjene :lol:

Kjenner til det der ja. :roll: :D

Skrevet
hehehe ja cavalier er det også maaaasse av!! :D

Ja, men som regel er det Pappilon eller noe før oss igjenn også. :wink:

Glad jeg har hannhund så jeg slipper å vente meg gjennom alle Cavalierene og da. :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...