Gå til innhold
Hundesonen.no

Godkjent veske for å fly i kabinen


Gro
 Share

Recommended Posts

Hjelp!

Jeg skal hente min lille valp på torsdag, altså om 4 dager, og trodde jeg hadde alt i orden. Alt av papirer er avklart og jeg hadde avtalt å låne veske til å ha valpen i på flyet, av stesøstra mi. Den fikk jeg nå i helga, og oppdaga da at den er for stor! Det er nemlig en Sherpa-bag i str. M.

Er det noen som vet om SAS godkjenner denne, eller må jeg skaffe noe annet? Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en bag godkjent for fly i området Hadeland/Gjøvik/Lillehammer/Hamar evt. innover mot Romerike? Hunden kommer jo til å bli altfor stor for å fly i kabinen senere, det blir jo kun denne ene gangen, så jeg hadde egentlig ikke så veldig lyst til å investere over tusen kroner i en original sherpa-bag... Noen som vet om noen gode alternativ? Eller er det evt. noen i nærheten som har en jeg kan låne....?

Og nettbutikk tør jeg jo ikke, for det blir for kort tid opp mot min avreise... :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar! Da senker jeg skuldrene tror jeg, og reiser med den "noen cm for stor"-bagen. De er jo aldri nøye på håndbagasje ellers, så håper lille nurket sjarmerer alle i senk. Kan da ikke skjønne noe annet ;)

Om det skulle være fullstendig krise har jeg en som er et lite hakk mindre du kan få låne. Bor på Grua / Hadeland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...