Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei alle sammen!

Turbo-Teebee

Recommended Posts

Nå er det endelig hund i hus igjen. Vår første egne, etter at både jeg og min mann har vokst opp med engelske settere.

Jeg er 24 år, har mann og en sønn på litt over året. Vi bor litt nord for Oslo, etter å ha flyttet ut av Oslo-gryta etter å ha fått barn. Her er det virkelig flott å bo for både barn og hund.

Og det viktigste da, lille Teebee som er en Cavalier, black/tan tispe som nå er 9 uker. Aktiv og løper rundt i en rasende fart, tøff og uredd. Snill og kan sove gjennom en atomkrig tror jeg. Altså kjempeherlig. Var litt usikker på om vi hadde fått rett hund med engang, dette er nemlig en lapdog... Sitte i fanget er det beste som finnes - umulig å sette seg ned uten at hun tar fart og kommer flyvende opp i fanget. Alt kan gjøres fra fanget - spise, leke, sove og i det hele tatt.

Har vært litt usikker på hørselen hennes, men er nå sikre på at hun ihvertfall hører noe. Så får vi se hva videre undersøkelser bringer med seg.

Virker som et flott forum dette, må bare skjønne litt av systemet... Er helt ulikt fra andre forum jeg har vært inne på tidligere. (noen som kan fortelle meg hvordan jeg får lagt inn bilde? skjønte ikke det jeg...)

Ønsker alle en fortreffelig helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...