pippin Skrevet 27. September 2013 Rapporter Skrevet 27. September 2013 FOR et herlig vær det er idag! Gikk ut på tur med bikkjene så de fikk rast ifa seg litt før jeg skal på jobb. Og ja, det ble mange bilder av Dany Det er morro å ta bilder av andres hunder! Og så er hun jo så pen! Og søt! Dany bare.. GRR! Kult lys ute blant skyggene Pena! Sticks! I haz one..! En kelpie går konstant rundt med et glis i trynet Sooool Seee Mana kler kelpie da! GLISE Og jenta mi da Kommer flere bilder på bloggen ikveld. Nå må jeg løpe på jobb! 13 Siter
Tabris Skrevet 27. September 2013 Rapporter Skrevet 27. September 2013 Så nydelige bilder! Høøøøøst! Og fantastisk herlige hunder - ser ut som en kjempetur! Siter
Ane Skrevet 27. September 2013 Rapporter Skrevet 27. September 2013 Alltid fine bilder fra denne kanten!! Siter
pippin Skrevet 27. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. September 2013 Så nydelige bilder! Høøøøøst! Og fantastisk herlige hunder - ser ut som en kjempetur! Takk Ja jeg elsker høsten! Alltid fine bilder fra denne kanten! Aaaaw takk! 1 Siter
SiriEveline Skrevet 27. September 2013 Rapporter Skrevet 27. September 2013 Kelpie kler også Mana Skulle til å si det samme Kjempefine bilder! Du får bare si ifra når du vil ta bilder av en liten kortis Siter
Guest LXT Skrevet 27. September 2013 Rapporter Skrevet 27. September 2013 Fine jenta mi! <3 Får ikke sett alle bildene på telefonen, skal se på pcn i morgen Siter
pippin Skrevet 27. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. September 2013 Kelpie kler også Mana Ikke sant? Skulle til å si det samme Kjempefine bilder! Du får bare si ifra når du vil ta bilder av en liten kortis Mhm! Åh jaaaaa! Jeg er SÅ med på tur med lille Tetris! Bare nevn en dag det! Fine jenta mi! <3 Får ikke sett alle bildene på telefonen, skal se på pcn i morgen Hihi ja! Tenker det blir tur på søndag også, med litt bildetaking. Får jo aldri nok av det gliset hennes 1 Siter
ToneS Skrevet 27. September 2013 Rapporter Skrevet 27. September 2013 Flotte bilder, som alltid!! 1 Siter
pippin Skrevet 28. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. September 2013 Takktakk Nå ligger forresten alle bildene på bloggen Siter
Guest LXT Skrevet 29. September 2013 Rapporter Skrevet 29. September 2013 Då mange fine bilder av jentene! Siter
pippin Skrevet 29. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2013 Då mange fine bilder av jentene! Hihi! Dååååå mange! Her kommer litt bilder fra turen idag. Ikke like fint vær, men oppholds og fin temperatur. Ble mye posering idag også gitt! HÆHÆ Derpus! 1 Siter
Raksha Skrevet 29. September 2013 Rapporter Skrevet 29. September 2013 Mana sitt utrykk på ene bildet Og Dany er fiin - hun har en ro i øynene på noen av bildene som går rett i hjertet mitt Siter
Guest LXT Skrevet 29. September 2013 Rapporter Skrevet 29. September 2013 Hihi, mobilen lever sitt eget liv i blant. Blir litt skriveleifer Mana sitt utrykk på ene bildet Og Dany er fiin - hun har en ro i øynene på noen av bildene som går rett i hjertet mitt Å, det er koselig å høre <3 Så fine bilder av fine jenter Pippin! Savner pelsene mine nå altså. Blir godt å mose de flate når jeg kommer hjem Siter
mokken Skrevet 29. September 2013 Rapporter Skrevet 29. September 2013 Omg! Det ser ut som Mana har en km lange bein på det ene bildet! Siter
HeleneFS Skrevet 29. September 2013 Rapporter Skrevet 29. September 2013 For noen herlige bilder! Digger uttrykket til Mana på det siste der, haha! Siter
pippin Skrevet 29. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2013 Mana sitt utrykk på ene bildet Og Dany er fiin - hun har en ro i øynene på noen av bildene som går rett i hjertet mitt RO? HVOR? Hahaha! Neida Hun er så fin atte! Hihi, mobilen lever sitt eget liv i blant. Blir litt skriveleifer Å, det er koselig å høre <3 Så fine bilder av fine jenter Pippin! Savner pelsene mine nå altså. Blir godt å mose de flate når jeg kommer hjem Tipper de kommer til hyyyyyyle av gllede når du kommer! Omg! Det ser ut som Mana har en km lange bein på det ene bildet! Haha! Hun har jo nesten det For noen herlige bilder! Digger uttrykket til Mana på det siste der, haha! Hihi! Derp sa du? Siter
Recommended Posts