Gå til innhold
Hundesonen.no

Veterinærbesøk etter plastikkbrann?


maysofie
 Share

Recommended Posts

Eh, ja ... Da har det seg slik at vi nesten satte kjøkkenet i full fyr for en halvtime siden. Skjærefjølen av plastikk var i full fyr og flamme på steikeovnen, og det tok vell over 15min før jeg merket at hundene var ekstremt urolig i gangen ved kjøkkenet, samt hele huset var dekket i sort røyk (hurra for at ingen av røykvarslene gikk av, liksom) :huh:

Fikk hivd vann og teppe over ovnen før jeg slengte bikkjene ut ytterdøra. Alt av vinduer har nå stått åpent siden hendelsen, og de firbeinte har fått streng beskjed om å holde seg ute. Røyken steg jo selvfølgelig opp fra gulvet. Ingen av dem har hostet eller vist ubehag i hals og begge har drukket godt, men er jo selvfølgelig litt skeptisk, overbeskyttende som jeg er. Vet ikke hvor skadelig slik røyk er, er nødvendig å ta seg en tur til veterinæren? Er det noe jeg må ha øyet åpent for? :hmm:

Notis: Huseier har fått streng beskjed om å bytte ut alle røykvarslere innen uken er omme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring med den vetrinæren du bruker og forhør deg der. det er jo gjerne den du skal kontakte hvis ting forværrer seg i løpet av kvelden og d får du også greie på hvem som har vakt til kvelden. Noe giftig røy er tyngre enn annen og forresten stol aldri på en røykvarsler test dem gjevnlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...