Gå til innhold
Hundesonen.no

Herning 2-3 november 2013


SusanneL
 Share

Recommended Posts

Pøh - du klarte deg jo dritbra på rasetreffet - jeg brukte deg til og med som eksempel i bladet :P

Er Mette som stiller Willy selv ;) - Jeg har juniortispe jeg (Bolla) --- heheheh , der skal du se katastrofe der ;)

Eksempel i bladet? Jippi! Jeg blir kjendis!

Det går sikkert helt fint, sånn som det alltid gjør. Jesper er jo så flink når han er i ringen. Han bare gjør som han skal helt av seg selv. Det er litt som om han merker forskjell på utstilling og trening, for på trening er han til tider helt håpløs (mulig det er jeg som er håpløs også, da...) :P Men jeg har til tider tendenser til lå være verdensmester i å stresse meg selv opp, så jeg håper jeg klarer å holde nervene under kontroll...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Noen flere som skal? Rabiesvaksiner, ormekurer, påmeldinger m/innsending av stamtavler, hotellovernattinger... Mye som skal organiseres før man entrer ringen. Hotellet er dog klart - Herning H

Ikke noe fornuftig å komme med her, men

Og da ligger det ute info om hvor mange som stiller i hver klasse i alle raser - HER. Spennende! Susanne

Herning er en flott utstilling - mange mindre haller og ofte god plass rundt ringene. Så man får liksom ikke inntrykk av størrelsen på arrangementet før man går rundt, eller prøver å finne plass i hallen hvor finaleringene er. I fjor droppet jeg faktisk å gå inn i finalen pga at det var så utroooolig trangt og umulig å være der.

Men et godt tips er å ta med halloversikten (finnes på hjemmesiden til DKK) og ringoversiktene. Da er det MYE lettere å finne fram dit man skal og tilbake igjen til ringen sin. :-)

På den måten er det litt likt Crufts, bare myyye enklere å finne fram..

Kjør forsiktig alle sammen og lykke til!

Susanne

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått med folket?
Fant fikk blått begge dager, vi sliter litt på bordet, og han er jo en stor og kraftig mannemann så dette var forventet.
Reisefølget (rhodesian ridgeback) ble dansk champion på lørdag, så det var supergøy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått med folket?

Fant fikk blått begge dager, vi sliter litt på bordet, og han er jo en stor og kraftig mannemann så dette var forventet.

Reisefølget (rhodesian ridgeback) ble dansk champion på lørdag, så det var supergøy. :)

http://hundesonen.no/forum/topic/71467-herning-2-3-november-2013/ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...