Gå til innhold
Hundesonen.no

Herning 2-3 november 2013


SusanneL
 Share

Recommended Posts

Noen flere som skal?

Rabiesvaksiner, ormekurer, påmeldinger m/innsending av stamtavler, hotellovernattinger... Mye som skal organiseres før man entrer ringen.

Hotellet er dog klart - Herning Hotell (vegg-i-vegg med utst.området - dyrt, men praktisk å bo så nærme). 150,- ekstra pr hund på rommet (gjør det jo ikke billigere...)

Påmeldingene er unnagjort - 4 hunder hver dag..

Reisefølge er også avtalt og til sammen har vi med 6 eller 7 hunder (hun har ikke bestemt seg helt), så det blir fullpakket bil i alle fall.

Gleder meg, jeg!

Susanne

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Noen flere som skal? Rabiesvaksiner, ormekurer, påmeldinger m/innsending av stamtavler, hotellovernattinger... Mye som skal organiseres før man entrer ringen. Hotellet er dog klart - Herning H

Ikke noe fornuftig å komme med her, men

Og da ligger det ute info om hvor mange som stiller i hver klasse i alle raser - HER. Spennende! Susanne

Æææ... sitter med innmeldinga nå... men altså... :frantics:

Kan man sende alt sammen i èn konvolutt? Altså to innmeldinger, og en kopi av hver av eierbevis og stamtavle?
Kan man betale 830,- èn gang siden det er det samme kontonr til begge dager (hva slags melding legger man evt ved betaling? Herning, navn, reg.nr bare?)



Jeg var så sent ute med å bestemme meg! SKRU TIDEN TILBAKE!!!! :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææ... sitter med innmeldinga nå... men altså... :frantics:

Kan man sende alt sammen i èn konvolutt? Altså to innmeldinger, og en kopi av hver av eierbevis og stamtavle?

Kan man betale 830,- èn gang siden det er det samme kontonr til begge dager (hva slags melding legger man evt ved betaling? Herning, navn, reg.nr bare?)

Jeg var så sent ute med å bestemme meg! SKRU TIDEN TILBAKE!! :gaah:

Ikke noe fornuftig å komme med her, men :teehe:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææ... sitter med innmeldinga nå... men altså... :frantics:

Kan man sende alt sammen i èn konvolutt? Altså to innmeldinger, og en kopi av hver av eierbevis og stamtavle?

Kan man betale 830,- èn gang siden det er det samme kontonr til begge dager (hva slags melding legger man evt ved betaling? Herning, navn, reg.nr bare?)

Jeg var så sent ute med å bestemme meg! SKRU TIDEN TILBAKE!! :gaah:

Jeg scanner/tar bilde av stamtavle og sender til DKK, det pleier være registrert der iløpet av en dag. Oppretter bruker på hundweb og melder på via web og betaler med kort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg scanner/tar bilde av stamtavle og sender til DKK, det pleier være registrert der iløpet av en dag. Oppretter bruker på hundweb og melder på via web og betaler med kort :)

Joda... Jeg kunne jo sikkert gjort dette. Litt verre med reisefølget mitt (men hu kunne alltids lånt penger av meg så betale hennes innmeldinger med kort også)... men må man ikke være medlem av DKK for å melde seg inn på deres dogweb?
Men sender du da dokumentene pr mail??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda... Jeg kunne jo sikkert gjort dette. Litt verre med reisefølget mitt (men hu kunne alltids lånt penger av meg så betale hennes innmeldinger med kort også)... men må man ikke være medlem av DKK for å melde seg inn på deres dogweb?

Men sender du da dokumentene pr mail??

Sender på Mail ja.

Og du får opprettet bruker på hundeweb uten tilgang til registrene - bare til påmelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender på Mail ja.

Og du får opprettet bruker på hundeweb uten tilgang til registrene - bare til påmelding.

Men ja... jeg gikk jo ikke helt til betalinga i stad, siden jeg skal melde på ilag med ei... men er det da vanlig visabetaling slik vi er vandt med på dogweb og andre nettsider liksom? Sånn nettbankbasert (om du skjønner hva jeg mener med det). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte på mine via Hundeweb, inkl. de to som aldri har vært der før. La ved pdf-filer av stamtavler + eierbevis på de to "nye" samtidig som jeg meldte på.
Etterhvert som man la inn hunder, så fylte "handlekurven" seg, også betalte med visakortet på samme måte som på Dogweb.

Forskjellen er vel at dersom man vil ha rabatt for hund nr 2 og 3 så må man (før man betaler) gå inn på det menypunktet og "knytte sammen" de man vil ha rabatt på med en som er "full pris". Da fikk man en 50,- rabatt på hund nr 2 og 100,- på hund nr 3 (mener jeg å huske). Min fjerde hund er valp, så han kom ikke opp som alternativ engang når man skulle punche inn hvilke hunder man ville ha rabattert pris på.

Litt uvant for meg, men det funket nok. Fikk i alle fall mail tilbake med bekreftelser, så da antar jeg at de legger inn info om hundene (stamtavlene) senere... Jeg hadde jo selv da lagt inn foreldre, oppdretter, og sånn..

Selv de som har stilt der flere ganger var det langt ifra alt av opplysninger som lå inne på. Tror bare det var navn/rase og foreldre - resten la jeg inn manuelt.

Ang. hotell så bestilte vi på Herning Hotell (vegg-i-vegg med utst.området) - absolutt ikke det billigste (og hvis jeg husker rett så er det vel ikke så utrolig flott der heller) - men nærme, i alle fall. Verdt å merke seg er at det koster 150,- pr hund pr rom, og de tillater ikke hunder å sove i bilene utenfor. For min del ble det da 600,- dyrere (4 hunder), så da kom rommet på en drøy tusenlapp pr døgn.

I fjor bodde jeg på Scandic Silkeborg - det var kjempefint! Men husker det var "tåpelig" langt å gå fra parkeringen så jeg brukte hjulunderstellet til utst.buret for å få med bagasjen inn.. Ganske pesete å måtte gå fram og tilbake flere ganger for å lesse ut/inn, husker jeg..

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var begge gutta påmeldt og "knyttet sammen" for rabatt. Hotellet booket vi april... ;) Nå gjenstår det bare å oppdrive en billigbillett på båten, som ikke går ut i oktober...

(...om noen har en ekstra rabattert billett hos Colorline Larvik-Hirtshals er de velkommen til å ta kontakt :flowers: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...