Yodel Skrevet 22. September 2013 Rapporter Share Skrevet 22. September 2013 Vi skal på en ørliten miniferie til Danmark 2-5 oktober (onsdag - lørdag). I den forbindelse trenger vi pass til verdens herligste lille tøtte. Ferien kommer, med hensyn til Jippi, litt ubeleilig, og jeg vrderer å avlyse hele, men både barn og besteforeldre gleder seg, så det ville jo også vært synd. Undersøker derfor med sonen. Må bo i oslo / akershus / søroppland / omegn. Problem 1: Jippi er mest sannsynlig nyparret og bør være under minst mulig stress. Hun elsker alt av folk, og slår seg egentlig til ro med hvem som helst, men takler ikke å bli etterlatt alene hos "fremmede". (Her hjemme er hun alene uten problemer). Du må derfor ha mulighet til å ha henne med på jobb eller være hjemmeværende. Problem 2: Hun er antageligvis ferdig med løpetiden (dag 22-24 siden løpetiden startet) men just in case er det kanskje greit at det ikke er hannhunder der. Tisper kan hun enkelte ganger være litt grumpy mot, så egentlig ser jeg vel etter et hjem uten hund der mennesket er en hjemmeværende Jippi-koser med masse tid til overs Finnes det mon tro? *Sukk, ser for meg at denne ferien kanskje bør avlyses* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. September 2013 Rapporter Share Skrevet 22. September 2013 Er på fjellet ellers hadde hun kunne vært her, her er det veldig rolig Håper det ordner seg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 22. September 2013 Rapporter Share Skrevet 22. September 2013 Jeg har fri og muligheten til å ha henne uten at hun må være alene. Savner fælt å ha en hund å gå tur med her! Holder til i Fredrikstad da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 22. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2013 Jeg har fri og muligheten til å ha henne uten at hun må være alene. Savner fælt å ha en hund å gå tur med her! Holder til i Fredrikstad da Åh, det hadde vært supert som en reserve-løsning! Ideelt vil vi jo helst ha noen som bor nærmere, men tar gjerne kontakt just in case! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 22. September 2013 Rapporter Share Skrevet 22. September 2013 Åh, det hadde vært supert som en reserve-løsning! Ideelt vil vi jo helst ha noen som bor nærmere, men tar gjerne kontakt just in case! Det skjønner jeg! Men jeg stiller gjerne opp om det blir behov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 23. September 2013 Rapporter Share Skrevet 23. September 2013 Vet du hvordan hun er i forhold til folk med allergi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 23. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2013 Vet du hvordan hun er i forhold til folk med allergi? Altså om hun er allergivennlig? Det kommer helt an på typen allergi. Noen reagerer på basenjien, andre ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 23. September 2013 Rapporter Share Skrevet 23. September 2013 Altså om hun er allergivennlig? Det kommer helt an på typen allergi. Noen reagerer på basenjien, andre ikke. Ok, da er det nok uaktuelt med Lillehammer-ferie dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fantasia Skrevet 24. September 2013 Rapporter Share Skrevet 24. September 2013 Misforstod deg tydeligvis i tlf , trodde det var denne uken det var snakk om. Er i oslo de dagene så kan kanskje hjelpe til dersom det ikke er noen andre som kan. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 24. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2013 Misforstod deg tydeligvis i tlf , trodde det var denne uken det var snakk om. Er i oslo de dagene så kan kanskje hjelpe til dersom det ikke er noen andre som kan. yaaaay! you´re a lifesaver <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts