yurij Skrevet 19. September 2013 Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Dere som handler i Sverige,hva betaler dere pr pille ca? Ser dem i svensk nettbutikk for 145kr pr 2 pk. Noen som har funnet dem billigere over disk? Det er jo samme pris som her hjemme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. September 2013 Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Så dem billigere igår i sverige, men jeg husker jo ikke akkurat prisen joo -_- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 19. September 2013 Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Betaler vel ca 250 SEK for 4 tabeletter over disk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 19. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Betaler vel ca 250 SEK for 4 tabeletter over disk. Var den prisen jeg fant på nettbutikk også,145 for 2 og 250 for 4. Så da skiller det så lite at jeg like gjerne kan hamstre hos veterinær her i steden for å løpe rundt etter apotek Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. September 2013 Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Sjekk veterinæren din før du handler. Jeg betaler samme for en dose direkte fra veterinær når jeg gir ormekur der som når jeg kjøper i Sverige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Schanche Skrevet 19. September 2013 Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Blir billigere i lengden å kjøpe 20 pkn eller 50 pkn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts