Gå til innhold
Hundesonen.no

HD-status: D - hva gjør jeg nå?


Tabris
 Share

Recommended Posts

Jeg er så dårlig på å lese røntgenbilder, så jeg klarer ikke å se hva som er feil verken på min hund eller dere andre som har lagt ut.

Det er typisk at jeg ble forkjølet akkurat samme dag som jeg fikk vite dette, og at han har hatt den mest inaktive uken i sitt liv akkurat nå som jeg ser viktigheten av å holde ham aktiv og i god form. Har jo sittet her og dirret selv på hans vegne. :P

Men det er godt å høre at vi kan fortsette som vi har gjort. Krysser labber og haler for din hund også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har ett motto: Heller ett lykkelig kort liv, enn ett kjedelig langt liv. Ikke la deg lure til å bytte til vet.for, sørg heller for å gi han glucosamin og fiskeolje Han er IKKE dødsdømt!

Er jeg kynisk når jeg tenker at du skal bruke hunden til akkurat det du har lyst til, så lenge han ikke viser tegn til plager? Om agility f.eks gir økt risiko for forkalkninger, er det ikke likevel be

:lol:

Jeg kommer hvertfall til å fortsette som før :)

Bare med litt forholdsregler. Være flinkere til å gjøre ting "etter boka", sånn mtp oppvarming f.eks., og å sikte på enda jevnere mosjon, det å konsekvent droppe å holde farta den kilometeren asfalt man skal gjennom midtveis i sykkelrunden, huske på å gi omega3tilskudd ofte/mye nok, gå noe ned på hva vi anser som passelig vekt i kløvveskene og også sørge for at det blir jevnere med dette, osvosv, - Sånne småting å gjøre som faktisk krever minimalt av en selv annet enn å tenke litt gjennomført, og som ikke har noe negativt å si for bikkja.

Ja også glukosamin da, dette står på lista over ting å sjekke ut i nærmeste fremtid, og sterkt vurdere å begynne gi i tilfelle det hjelper forebyggende. Og øke hva vi anser som "normaldose" når det gjelder tidligere nevnte omega3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...