Raya Skrevet 16. September 2013 Rapporter Skrevet 16. September 2013 http://www.dbtv.no/?vid=2674126464001 Siter
Ane Skrevet 16. September 2013 Rapporter Skrevet 16. September 2013 For en flott hund! Synd hun er så gammel, at hun ikke får så mange år hos en egen fanilie lengre! Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free 1 Siter
Shama Skrevet 16. September 2013 Rapporter Skrevet 16. September 2013 Det må være noe av det hyggligste jeg har sett på veldig lenge. Hunden ligner jo litt på lille gullklumpen min, og tanken på å forlate han må være noe av det værste! Tårene trillet og det gjorde meg så glad når han vill ta til seg den lille skjønne der. Det er så godt å vite at det finnes slike mennesker! 1 Siter
Hampus Skrevet 16. September 2013 Rapporter Skrevet 16. September 2013 Tenk 10 år på gata... Så godt at det finnes snille og omtenksomme mennesker som kan gi henne en god alderdom, for hun så jo så god ut. Man blir glad av slike historier! Noen som vet hva sangen som er med på filmen heter forresten? Siter
Lola Pagola Skrevet 16. September 2013 Rapporter Skrevet 16. September 2013 *sukk* det var en fin snutt Irriterende med musikken da. Siter
Kattapult Skrevet 16. September 2013 Rapporter Skrevet 16. September 2013 Tenk 10 år på gata... Så godt at det finnes snille og omtenksomme mennesker som kan gi henne en god alderdom, for hun så jo så god ut. Man blir glad av slike historier! Noen som vet hva sangen som er med på filmen heter forresten? Det er Ode To My Family av The Cranberries Siter
Hampus Skrevet 16. September 2013 Rapporter Skrevet 16. September 2013 Det er Ode To My Family av The Cranberries Takk! Siter
Recommended Posts