Ingidano Skrevet 10. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2017 Just now, maysofie said: I apportdirriginga??? Nei, i sirkusøvelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 10. Desember 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2017 10 minutter siden, Ingidano skrev: Nei, i sirkusøvelsen. Ja, det veit jeg, der er det samme opptak som i LP2, her er det selvsagt ikke snakk om opptak bak. Akkurat disse øvelsene er opptaket naturlig foran, iom. at det skal apporteres rett mot, i motsetning til dirigering, neseprøve og eventuelt bruks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 10. Desember 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2017 Just now, maysofie said: Ja, det veit jeg, der er det samme opptak som i LP2, her er det selvsagt ikke snakk om opptak bak. Akkurat disse øvelsene er opptaket naturlig foran, iom. at det skal apporteres rett mot, i motsetning til dirigering, neseprøve og eventuelt bruks For mine hunder gjør eg det "enkelt" og lar de ha samme opptak på alt. Men kan jo være at din hund trenger litt mer plass å bremse på dersom hun har veldig høy fart ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 21. Januar 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2018 Hipp hipp for Lyn som er 5 år i dag! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts