Eloise Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Så den franske bulldogen har kronisk eksem, er utfordrende og er meget knyttet til eier (med tanke på resten av annonsen samt måten det skrives på så tolker jeg det som enten separasjonsangst, usikkerhet rundt fremmede, eller vokt av eier), og dette er tredje kullet hennes? HUFF, sier nå bare jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 Så den franske bulldogen har kronisk eksem, er utfordrende og er meget knyttet til eier (med tanke på resten av annonsen samt måten det skrives på så tolker jeg det som enten separasjonsangst, usikkerhet rundt fremmede, eller vokt av eier), og dette er tredje kullet hennes? HUFF, sier nå bare jeg. Jeg tror du skal være innmari forsiktig med å trekke slike konklusjoner. Min fralle er EKSTREMT knyttet til meg uten at hun på noen måte har separasjonsangst - hjemme alene går helt fint uten å kny, MEN - det er ikke en hund som lar seg villig stjele av andre, selv ikke de hun kjenner godt. Hun er MIN - hilsen frallen. Utfordrende er hun også fordi hun er livlig, foretaksom og egentlig 12 kilo rein skjær besluttsomhet - uten at det på noen måte gjør henne til en dårlig hund, tvert imot. Så - å trekke slutninger for at folk sier hundene deres er knyttet til eier blir feil. Min fralle er i alle fall mentalt veldig stabil, og jeg ville beskrevet henne på akkurat samme måte - med unntak av kronisk eksem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 10tusen for blanding. Jeg fatter ikke at folk betaler så mye penger for blandingshunder jeg. Det er nå rundt 8000,- mindre enn en registrert fralle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2013 God rettskrivning. Har ikke sett episoden av luksusfellen, men hadde denne kaospilot-damen noe utdanning? Arbeid? Eller er inntekten basert på å selge drittavlen sin til kynisk høy pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts