Guest bikkje1 Skrevet 3. September 2013 Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Finnes det noen greie og rimelige alternativer til de saueskinnsgreiene? Typ http://hundegodt.com/index.php?route=product/product&path=60&product_id=57 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 3. September 2013 Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Tjaaa, dra på Ikea og kjøpe sånn fakse saueskinn, og lage mange leker ut av det? Eventuelt gå innom H&M og slike klesbutikker, og kjøp billige pelsskjerf eller liknende og bruke det. Fant selv en fin bolerosak i pels til bare 40 kr (restesalg). Enda ikke bruk den da, men den fungerer nok godt kan jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 3. September 2013 Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Alternativ fins sikkert, men så var det kvaliteten.. Tug-E-Nuff er iallefall KNALLbra! Har hatt det til en halvgal berner i over et år, den er fortsatt like bra... og har enda opp med å kjøpe en variant til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. September 2013 Rapporter Share Skrevet 4. September 2013 Jeg har kjøpt flere andre leker fra hundeskoler/butikker her i Norge men ingen av de har hatt noe god kvalitet, de går fort i stykker etc. Kjøpte en fra Crash Test Toys (de vi selger) og har brukt den leeenge på mange hunder, derfor begynte vi å ta inn de. Mannen som lager de sa jo også at mange prøvde å kopiere designet men ingen fikk til så god kvalitet. Men ellers, gjør som pippin sier. Bildet er av en jeg kjøpte som er brukt en gang og alt er lefsette vs crash test toys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 4. September 2013 Rapporter Share Skrevet 4. September 2013 Aha, da tror jeg nok at jeg bruker litt penger på en solid leke istedenfor billig skrot bikkja elsker det, så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts