ToneS Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Her er mine bilder fra Trondheim Hundefestival, dag 2: FB link Et utvalg: Putlis! Demi Søteste Thorvald Hun er nå bra søt Det er bare å låne og tagge bilder fra facebook (og her for den sags skyld)! 3 Siter
MegaMarie Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Den lyse afghaneren var NYDELIG 1 Siter
Mari Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Fine hundene! Doberen var søt. Men herregud for ei bolebikkje jeg har?! Demi og Thorvald 2 Siter
Lola Pagola Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Så mange fine bilder! Og fine hunder (manglet litt dalmatinere da). Putle ser jo ut som den wp-hunden da! Rålekker, merkelige dommere må jeg bare si. Siter
ToneS Skrevet 2. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2013 Den lyse afghaneren var NYDELIG Ja, den var helt fantastisk flott! Vanskelig å ta bilde av though Fine hundene! Doberen var søt. Men herregud for ei bolebikkje jeg har?! Demi og Thorvald Haha, jeg måtte bare ha med det bildet. Så mange fine bilder! Og fine hunder (manglet litt dalmatinere da). Putle ser jo ut som den wp-hunden da! Rålekker, merkelige dommere må jeg bare si. Takk! Ja, jeg vet... Så en del dalmatinere og tenkte å ta bilder av de. Men før jeg fikk sukk for meg så var de ferdig i ringen og "alle" var borte! 1 Siter
Kattapult Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Håper jeg får legge inn et bilde her Er ikke helt sikker men tror dette er Demi 1 Siter
SD Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Håper jeg får legge inn et bilde her Er ikke helt sikker men tror dette er Demi Det er korrekt. Så gøy at du tok bilde av henne Siter
Aslan Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Du tar så fine bilder Tone Skal ha deg i lomma på alle hundeting 1 Siter
ToneS Skrevet 2. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2013 Håper jeg får legge inn et bilde her Ja! Dere må gjerne legge inn flere bilder, de av dere som har det Du tar så fine bilder Tone Skal ha deg i lomma på alle hundeting Tusen takk Siter
Renate A Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Putle er så søt og har i hvertfall musklene i orden 1 Siter
Recommended Posts