Gå til innhold
Hundesonen.no

EFIT: Sol, lek og kos!

Recommended Posts

Skrevet

Var ikke akkurat den mest spennende søndagen, men jeg hadde bestemt meg for å huske det denne gangen :P

0930 våkna vi og lå en stund i senga bare for å kooose

20130901_105212_zpse87e4246.jpg

1030 hadde vi vært ute og lufta oss i ca et kvarter og undersøkte alle luktene som hadde kommet siden dagen før.

20130901_110228_zpsaf57b060.jpg

1130 hadde jeg benket meg ned foran pcen og oppdaterte meg på fb, sonen og nyheter mens jeg drakk kaffen min (i Bambi-kopp! :D ) og spiste frokost.

_MG_9082A_zps270a1aaa.jpg

1230 var vi ute, jeg plukket rips og Khela undersøkte resten av hagen for nye lukter, og ventet spent på om jeg mistet noen bær i ny og ne :drool:

_MG_9090B_zps5d6296fe.jpg

1330 lekte vi i hagen og terpa litt på innkalling innimellom, hun lystra som et olja lyn hver gang :D

_MG_9112G_zps1593547a.jpg

1430 hadde jeg akkurat gitt vann til huskyene og stod og koste med fine Hunter :wub:

_MG_9414Z_zps74069044.jpg

1530 var jeg og Khela såvidt kommet oss til skogs, glemte å ta bilde 1630, men vi var fortsatt i skauen og kosa oss :ahappy:

_MG_9422BA_zps0f017943.jpg

1730 spiste jeg middag, omnomnom!

_MG_9426BC_zps59d943bf.jpg

1830 hadde jeg akkurat blitt klar for å reise til Vinstra og hente mamma på toget.

_MG_9449BD_zps71922ef4.jpg

1930 satt vi i bilen, snaaaart fremme, Khela veldig gira for å se "bestemor" igjen :)

20130901_185342_zpsd773ee70.jpg

2030 var vi på vei hjem igjen.

20130901_203549_zps0dde7a3a.jpg

2130 satt jeg og mamma bare og pratet :)

_MG_9452BE_zps296cb14b.jpg

2230 la vi oss :shocked: Hæh!

20130901_225303_zps6933c42d.jpg

Såh, ikke så veldig spennende, men jeg husket det, og dagen var absolutt veldig koselig og fin :D

• Like 6
Skrevet

Fin dag! Men kan ikke du lage en tråd fra hundegården til din bror(?)? Vil se masse bilder av gård, hunder og trening :)

Jo, det kan jeg jo selvfølgelig gjøre! Jeg er rævva på å oppdatere slike ting (kennelsiden vår på facebook ligger jo nærmest død f.eks :P), men jeg kan samle litt forskjellige bilder i kveld også lage tråd! :D

Det er jeg, broren min og en til som har hundene + et par stk som er med på "opplæring" en gang i blant :)

Skrevet

Jo, det kan jeg jo selvfølgelig gjøre! Jeg er rævva på å oppdatere slike ting (kennelsiden vår på facebook ligger jo nærmest død f.eks :P), men jeg kan samle litt forskjellige bilder i kveld også lage tråd! :D

Det er jeg, broren min og en til som har hundene + et par stk som er med på "opplæring" en gang i blant :)

Hva heter Facebook siden? :) Åh! Trodde det var din brors. Hvilke løp har du kjørt da? :) Dere hadde ikke så mange hunder? Rundt 15-20? Ja, biiiilder!! :D

Skrevet

Hva heter Facebook siden? :) Åh! Trodde det var din brors. Hvilke løp har du kjørt da? :) Dere hadde ikke så mange hunder? Rundt 15-20? Ja, biiiilder! :D

Gruppe mente jeg, den er åpen og heter Team Åstjernets Husky, og ligger noen bilder der også :) Jeg har ikke kjørt noen løp, det er det bror og han andre i teamet som brenner mest for, jeg vil bare ha det kos, jeg :P Broren min har kjørt 5-mila i Gausdal, Gausdal Maraton (hel-maraton men brøt 15 mil utti siden vi ikke hadde ledertispa vår grunnet skade like før løp, og da gikk det dårlig på motivasjon), mens han i teamet har kjørt Femund 400 (der brøt vi også pga hardt føre som skapte en del skader) og har meldt seg på neste Femund 400 :) Vi har gått ned betraktelig i antall da vi ikke syns vi fikk til nok tid til hver enkelt utenom trening. På det meste hadde vi 24 huskyer + jämttispa som også er med, mens nå er vi på 13 inkl jämten :)

Holder på å laste opp maaasse bilder på photobucket nå :D

Drømmested å bo! :wub:

Jaaa!! :D Blir så trist å flytte, men jeg kommer jo alltid til å ha dette stedet å komme hjem til i helger og ferier :ahappy:

Skrevet

For et flott bilde av Hunter!

Så ut som en veldig koselig dag. :)

Takk! Måtte ta maaaange bilder og lage masse rare lyder, for det er sjelden han har ørene spissa slik :lol: Han er en pen gutt :ahappy:

Og ja, dagen var veldig koselig selv om det ikke skjedde så vanvittig mye :)