Yen Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Hei og hopp! Vi har jo meldt oss på til denne utstillingen. Men min venninne (moralske støtte og sjåfør;P ) som jeg kunne sittet på med jobber uheldigvis den lørdagen... Er det noen som kjører forbi Arendalsområdet og har plass til meg og valpis? Betaler såklart for oss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Æsj, glemte å spørre om Twix hadde kanskje kunne delta der og glemte å melde på. Typisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 15. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Hei og hopp! Vi har jo meldt oss på til denne utstillingen. Men min venninne (moralske støtte og sjåfør;P ) som jeg kunne sittet på med jobber uheldigvis den lørdagen... Er det noen som kjører forbi Arendalsområdet og har plass til meg og valpis? Betaler såklart for oss! Jeg ville prøvd meg i fb-gruppa til NRK avd Agder, det er i det minste mange retrieverfolk fra sørlandet som skal oppover "For medlemmer av Norsk Retrieverklubb avd. Agder" heter den Her er ringoversikten, forøvrig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 25. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2013 Koster det forresten noe for oss som bare skal se på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 27. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Koster det forresten noe for oss som bare skal se på? Så denne nå, litt i andre tanker på fredagen kan du si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Så denne nå, litt i andre tanker på fredagen kan du si Hehe, går så fint våknet opp med feber, så blei hjemme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts