Gå til innhold
Hundesonen.no

Fylle på kontantkort, Onecall - hjelp


Teserere
 Share

Recommended Posts

Kundesenteret er stengt, og jeg får ikke fylt på kontantkortet mitt :( Eneste måten til onecall, er å gå på internettsiden og putte inn kortinformasjonen. Har gjort dette før uten problemer, men idag går det ikke. Når all kortinformasjon er lagt inn og jeg skal godkjenne betalingen, kommer det opp melding fra banken:

Informasjon fra banken

Betaling i nettbutikken du nå har besøkt, krever tjenesten "Sikker netthandel". Dette er en sikkerhetsløsning for å trygge din handel på nett og hindre misbruk av ditt kort. Løsningen krever at du autentiserer deg med BankID eller BankID på mobil.

Og eneste alternativet er å trykke avbryt?? :icon_confused: Hvor er knappen for javel da, kjør på liksom, jeg sitter klar med bankbrikken min jeg!

Noen som skjønner hva som skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn på nettbanken og sjekk om du må autorisere bankId'en din, kom opp at jeg måtte autorisere bankId ellernoe når jeg skulle på nettbanken sist, så da var det bare å følge instruksene også var det i orden :)

Edit: Tulla, leste innlegget ditt en gang til, og da tror jeg ikke dette er løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...