Gjest Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Har hatt en liten opprydning i hundeskuffen i dag og funnet noen dekken vi ikke trenger lengre. De kan enten sendes i posten mot porto, eller hentes hos meg i Ski Microfleecedress fra Hurtta i str 45M. Dekker over tissetassen på Melvin, så tenker den sitter finest på tisper. 150kr. Rambo-dekken fra Horseware. Dette har glatt innside så det "klør" ikke på samme måte å ha på seg som de med fleeceinnside f.eks. Lett foret, selges for 100. Ulldekken fra Richo str 45cm, 50kr. Svart nysgjerrig staff, kan fåes billig noen ganger... Neida Fleecedekken fra Richo 45 cm, 50 kr. Hvis noen vil se hvordan disse ser ut PÅ en hund er det bare å spørre, Melvin stiller frivillig opp som modell på bilder Og en liten PS: Alle dekken er i vaskemaskinen nå, hvis de så litt skitne ut på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludde Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Tror du fleecedressen kan passe til en ca 40 cm høy Pumi tispe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Det vil jeg faktisk tro ja Den er for trang og bittelittkort for Melvin hvertfall, og han er 43 høy og en smule kraftigere enn en Pumi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Jeg tar Melvin *banandans* (i mangel på smiley på mobilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Jeg tar Melvin, hvis Renate ombestemmer seg og ikke vil ha han likevel.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 31. August 2013 Rapporter Share Skrevet 31. August 2013 Jeg tar gjerne Rambo- og ulldekken. Kan møte deg i Ski på mandag (ettermiddag)? Er på parkeringsplassen til Ishallen i 1630-tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. August 2013 Rapporter Share Skrevet 31. August 2013 Jeg tar gjerne Rambo- og ulldekken. Kan møte deg i Ski på mandag (ettermiddag)? Er på parkeringsplassen til Ishallen i 1630-tiden.. Mandag har jeg eksamen frem til 17:30, har du mulighet senere på kvelden eller en annen dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. September 2013 Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Da var Rambodekken og ulldekken levert til ny eier, Hurttadressen og fleecedekkenet fra Richo er fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludde Skrevet 4. September 2013 Rapporter Share Skrevet 4. September 2013 Hei! Jeg prøver meg gjerne på fleecedressen fra Hurtta jeg:-) Passer den ikke, så kan jeg jo prøve å selge den videre:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. September 2013 Rapporter Share Skrevet 4. September 2013 Sender deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts