SandraNH Skrevet 27. August 2013 Rapporter Skrevet 27. August 2013 Som tittel sier, er det normalt at en valp på 4 mnd tisser, også tisser hun på nytt en liten stund etter? Dette er noe hun har begynt med i det siste. Det er slett ikke hver gang at hun tisser to ganger, men har skjedd nok ganger til at jeg bemerker meg det.. Er sikkert ikke noe, eneste er vel at det kan være uvi.. Hva tenker dere? Siter
Anette Skrevet 27. August 2013 Rapporter Skrevet 27. August 2013 Som tittel sier, er det normalt at en valp på 4 mnd tisser, også tisser hun på nytt en liten stund etter? Dette er noe hun har begynt med i det siste. Det er slett ikke hver gang at hun tisser to ganger, men har skjedd nok ganger til at jeg bemerker meg det.. Er sikkert ikke noe, eneste er vel at det kan være uvi.. Hva tenker dere? to ganger om dagen? to ganger etterhverandre? Du må neeesten presisere litt mer Siter
SandraNH Skrevet 27. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2013 Beklager, hun tisser mer enn to ganger om dagen ja Nei jeg mener, at hvis jeg går ut for å lufte henne, så kan hun sette seg ned å tisse - og like etterpå (2 min ca) tisse pånytt.. Hun er ikke stueren enda, så ista så gikk hun et øyeblikk ut i gangen - og da jeg gikk ut i gangen like etter så var det to dammer der.. Så hun må ha gjort de dammene ganske rett etter hverandre.. Siter
trulte Skrevet 27. August 2013 Rapporter Skrevet 27. August 2013 Kanskje dammen under henne kommer borti baklabbene etterhvert som hun tisser, og at hun flytter seg av den grunn? Siter
SandraNH Skrevet 27. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2013 Hmm... Det har jeg tungt for å tro, da jeg i allefall observerer ute at hun tisser seg ferdig før hun røyser seg.. at hun står i noen sekunder mens det drypper liksom.. Men det kan jo være noe sånt også.. Siter
Alzenas Skrevet 27. August 2013 Rapporter Skrevet 27. August 2013 Jeg har ei som gjør akkurat det samme... Ikke noe UVI eller lignende, bare noe sært hun la på seg. Egentlig ikke tenkt så nøye på hvorfor, bare konkludert med at hun er litt merkelig til tider Siter
Guest lijenta Skrevet 27. August 2013 Rapporter Skrevet 27. August 2013 Værden er da alt for spennende til å ha tid til å gjøre seg ferdig med en gang. Siter
Lisatittine Skrevet 27. August 2013 Rapporter Skrevet 27. August 2013 Min gjør også det, både to og tre ganger rett etter hverandre. Mistenker at det skjer litt for mye. Siter
Sandra86 Skrevet 27. August 2013 Rapporter Skrevet 27. August 2013 Min valp gjorde også det, og hun tisset også vanvittig mye en periode og jeg var helt sikker på at hun hadde UVI, men neida.. helt frisk Siter
SandraNH Skrevet 28. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. August 2013 Da er det vel kanskje ikke noe bare syns det va så rart at ho plutselig begynte med det der.. Siter
AussieAllTheWay Skrevet 28. August 2013 Rapporter Skrevet 28. August 2013 Min frøken på 4,5 mnd gjør også det innimellom. Hun er husrein da, så tisser kun ute. Men kjekt å lese det er flere som er litt sære Siter
Recommended Posts