Gå til innhold
Hundesonen.no

Mulighet til å ignorere andre brukere


Recommended Posts

Kan man ikke heller varsle en moderator om disse ekle pm'ene og evt. utestenge disse fra sonen?

Ja, for eksempel.

Det er ingen grunn til at folk som sender ekle PM`er skal være her. Men da må jo moderatorne sette seg ordentlig inn i saken da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjo - god ide bortsett fra at det fort blir ord mot ord - såfremt ikke moderatorene har noen mulighet for å sjekke meldingssenteret til deltagerne her.

For hvis ikke de har den muligheten blir det lett å kunne lyve noen ut av forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker deg ikke og vil gjøre alt for å få deg ut av forumet

Så om ikke moderatorene kan bevise hvem som har sendt hva til hverandre på pm, så syns jeg vi burde finne en annen måte å stoppe det på (og da muligens en slik blokkering som noen snakker om her). :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng :) Men kan ikke moderatorer lese brukernes pm hvis de tillater det og bytter passord etterpå? Det kan man ikke manipulere...

Vi burde egentlig høre med Espen og de først hva de har tilgang til å gjøre - for på mange forumer kan i hvert fall admin sjekke når noen sist sendte pm, og til hvem osv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan ikke gå inn og lese andres pm. Men vi kan endre brukernes passord og deretter gå inn og lese pm's ved alvorlig anklager.

Synes det er greit og få inn en "blokker" skal se på det. Så lenge bare la være og åpne pm's dere ikke vil lese. Bare slett dem med samme.

Så det var et godt forslag Aud kom med her, men jeg stenger demme emnet ettersom det har gått off topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...