Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som skal reise fra Stavanger/Kr.Sand til Oslo/Drammen?


Taz
 Share

Recommended Posts

Er det noen her inne som skal reise fra Stavanger eller Kristiansand eller områdene rundt der som skal til Drammen eller Oslo eller områdene rundt der som kunne tatt med seg en liten kattunge som desperat trenger et nytt hjem?

Saken er den at en kattunge i Stavanger trenger et nytt hjem (ble funnet ute) og jeg har sagt at jeg kan ta han inn hvis det går an å få han til denne siden av landet.

Så er det noen som tilfeldigvis skal den retningen og kunne tatt han med seg? :innocent::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal fra Stavanger til Ås (kjører innom Drammen på veien) på fredag :) Eneste er at jeg har 3 hunder i bilen som ikke er vant med katt. Alle hundene sitter i bur, men det kan være de/den ene bjeffer litt til å begynne med, men jeg regner med at dersom det skjer så roer det seg fort. Hvordan går det for en liten kattunge (har ikke peiling på katter :P)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal fra Stavanger til Ås (kjører innom Drammen på veien) på fredag :) Eneste er at jeg har 3 hunder i bilen som ikke er vant med katt. Alle hundene sitter i bur, men det kan være de/den ene bjeffer litt til å begynne med, men jeg regner med at dersom det skjer så roer det seg fort. Hvordan går det for en liten kattunge (har ikke peiling på katter :P)?

Åh, det hadde vært supert altså!! :flowers::wub: Hvilken vei kjører du? Fjellet eller Kr.sand veien? :)

De som fant kattungen har hund selv også, så selv om den ikke får omgås hundene så virker den ikke redd de, så det burde vel gå greit. :ahappy: Tror det er bedre at han får en biltur hvor han er litt redd i begynnelsen enn å bli værende alene og isolert på det rommet han er på nå.

Da skal jeg prøve å få tak i hun som har kattungen nå fortest mulig. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut :) Jeg har ikke helt bestemt meg for hvilken vei enda, men mest sannsynlig Kr.sand :) Bilen er gammel, og jeg er livredd for at den plutselig skal stoppe langt oppe på fjellet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...