Hermes Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Noen som har tenkt seg dit? Vet hva det vil gå ut på? http://web2.nkk.no/forside/forskningsforum-29-oktober/ Siter
Gjest Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Jeg tar nok turen vil jeg tro. Aner ikke hva det går ut på, men er på skolen uansett. Siter
Siri Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Jeg har vært noen ganger på Forskningsforum, der NKK og veterinærer presenterer forskningsresultater relatert til hund og raser av ymse slag. Det bruker å være veldig interessant og lærerikt . 1 Siter
Hermes Skrevet 23. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2013 Lærerikt liker vi Nysgjerrig på hva tema blir, men er vel like greit å bare melde på. Må sjekke turnusen først. 1 Siter
Hanna Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Takk for tips, har meldt meg på! Har vært på det før, interessant å høre om forskningen som foregår på hund ved NVH. Siter
Recommended Posts