Ingvild Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Geo fikk prøve kløv i butikken i dag. Av de tre han prøvde syns jeg denne var best, altså Gresshoppa sin i str S. Her er den helt tom, men veskene er strammet opp mest mulig så de står mest mulig ut fra kroppen. Når de fylles vil de jo bare stå mer ut. Det eneste er at jeg syns den ser vel lang ut. Men det plaget ham ikke noe når han gikk, og hindret ham ikke i å gå normalt. Hva syns dere? Jeg tok bare et par bilder i farta og innser nå at de kunne nok vært litt bedre. Men like fullt: Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Litt vanskelig å se når det ikke er skikkelig sidebilde, men det virker som kløven er for stor, dvs veskene er for langt bak og vekta vil ikke komme på skuldrene, men på ryggen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 20. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Litt vanskelig å se når det ikke er skikkelig sidebilde, men det virker som kløven er for stor, dvs veskene er for langt bak og vekta vil ikke komme på skuldrene, men på ryggen. Det er det jeg lurer litt på jeg også. De to andre jeg prøvde på (Kennel og Non Stop) var kortere i ryggen, men da kom brystreima alt for høyt opp, så de funker ikke. Hmm. Har de noe særlig kløvutvalg på Hund som Hobby eller TAM? Burde kanskje prøve flere. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 For meg ser det ut som at sekkene sitter for langt bak. Om du skal til Torpmoen i okt kan jeg ta med Harly sin Laika kløv så kan du få prøve den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Veldig vanskelig å se syns jeg, må nesten ha sidebilde Men du, jeg er jo i Trøndelag og har laika i str 20 l (ca str M), du kan jo få prøve den? Om du kommer på en Nidaros-trening ellernoe kanskje? Evt skal du til Steinkjer i september? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 21. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Fikk bare til å quote en av dere, men mokken - ja, jeg skal til Torpomoen. Prøver gjerne hvis jeg ikke har kjøpt en kløv innen da. Veldig vanskelig å se syns jeg, må nesten ha sidebilde Men du, jeg er jo i Trøndelag og har laika i str 20 l (ca str M), du kan jo få prøve den? Om du kommer på en Nidaros-trening ellernoe kanskje? Evt skal du til Steinkjer i september? Jeg lurer på om medium kanskje blir i største laget. Geo er bitteliten altså. Gresshoppa i S er tydeligvis mer enn stort nok liksom. Steinkjer skal jeg ikke til, men når og hvor trener Nidaros? Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Fikk bare til å quote en av dere, men mokken - ja, jeg skal til Torpomoen. Prøver gjerne hvis jeg ikke har kjøpt en kløv innen da. Jeg lurer på om medium kanskje blir i største laget. Geo er bitteliten altså. Gresshoppa i S er tydeligvis mer enn stort nok liksom. Steinkjer skal jeg ikke til, men når og hvor trener Nidaros? Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Ja, kanskje Treninger på østre berg tirsdager og stavsøra torsdager, fra 1800 og utover mener jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 21. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 [ Ja, kanskje Treninger på østre berg tirsdager og stavsøra torsdager, fra 1800 og utover mener jeg! Ok, kanskje Østre Berg på tirsdag da. Skal si fra hvis jeg kommer. Kan hende jeg er så lei av lydighet etter helga at jeg bare vil være ute i skogen, vi får se. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Hund som hobby har bra utvalg på kløv i alle fall Breeders og richo har du jo ikke prøvd, mener HSH fører begge de merkene. EDIT: mener jeg har sett gresshoppa kløv i XS på hund som hobby og TAM, men skal ikke si det for sikkert. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Du må ikke bruke penger på gresshoppa kløv. Det er ikke noe annet enn bortkastet. Foruten dårlig passform så er det en rekke svakheter i fabrikasjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Jeg ville ikke brukt penger på kennelkløv heller. Sitter ustabilt og tåler lite bruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Dogman har også en kløv. Jeg synes den SER bra ut iallefall, så går jo an å prøve :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts