MegaMarie Skrevet 27. September 2013 Rapporter Share Skrevet 27. September 2013 Det blir treff i dag på kongen (parken rundt slottet) i 17 tiden Kom de som måtte ønske det Evelezz her inne kommer med sin voksne, snille springer spaniel Jeg kommer med Tidi og Blondie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 28. September 2013 Rapporter Share Skrevet 28. September 2013 Jeg er med på fredag etter kl. 14 Gjerne etter kl. 17, for da kan jeg kanskje/sannsynligvis kjøre bil til dit vi skal være, og sambo kan bli med om han er keen etter jobb Vi blir med om vi har tid Noen av dere som har tid i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spazmo Skrevet 29. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. September 2013 Jeg har jobbet så mye at jeg ikke har fått med meg noe av dette! Neste uke er jeg ferdig ganske tidlig på mandag og tirsdag, med fri på onsdag. Passer noen av de dagene for dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. September 2013 Rapporter Share Skrevet 29. September 2013 Noen av dere som har tid i dag? Så ikke før nå, men var uansett syk.. Ikke gøy med valp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 29. September 2013 Rapporter Share Skrevet 29. September 2013 Jeg har jobbet så mye at jeg ikke har fått med meg noe av dette! Neste uke er jeg ferdig ganske tidlig på mandag og tirsdag, med fri på onsdag. Passer noen av de dagene for dere? Onsdag kan passe bra, da har jeg også fri! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. September 2013 Rapporter Share Skrevet 29. September 2013 Noen av dere som har tid i dag? Så ikke denne før nå, beklager! Jeg er temmelig åpen alle dager neste uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spazmo Skrevet 30. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2013 Skal vi si en eller annen gang på onsdag da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 30. September 2013 Rapporter Share Skrevet 30. September 2013 Ja, gjerne for meg Kan være jeg tar en ekstravakt, men jobber i såfall ikke lengre enn til 14. Kan 17 tiden passe igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. September 2013 Rapporter Share Skrevet 30. September 2013 Æh, jeg må i et møte på jobb (uti Sandviken) kl. 16 på onsdag :/ Er nok ikke klar til "vanlige ting" før 18, og da skulle vi egentlig kjørt på dyrebutikk og sånt for å finne dekken og kompostgrinder. Onsdag var visst ikke en så bra dag likevel Noen som kan i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spazmo Skrevet 30. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2013 Jepp, det går nok veldig fint! Krysser fingrene for like fantastisk vær som i dag! Har du noe forslag til sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 30. September 2013 Rapporter Share Skrevet 30. September 2013 Æh, jeg må i et møte på jobb (uti Sandviken) kl. 16 på onsdag :/ Er nok ikke klar til "vanlige ting" før 18, og da skulle vi egentlig kjørt på dyrebutikk og sånt for å finne dekken og kompostgrinder. Onsdag var visst ikke en så bra dag likevel Noen som kan i morgen? Æsj da.. Jeg er desverre fullbooket i morgen Men hva om vi utsetter det til 18 da? Om det passer for Spazmo Jepp, det går nok veldig fint! Krysser fingrene for like fantastisk vær som i dag! Har du noe forslag til sted? Jeg syns parken uten for slottet var veldig fint, jeg Bor ikke du i nærheten der også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. September 2013 Rapporter Share Skrevet 30. September 2013 Som sagt, har planer om å dra på handling etterpå, valp er begynt å fryse litt ute og jeg trenger kompostgrinder i hus for å ikke bli gal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 30. September 2013 Rapporter Share Skrevet 30. September 2013 Som sagt, har planer om å dra på handling etterpå, valp er begynt å fryse litt ute og jeg trenger kompostgrinder i hus for å ikke bli gal Åå. Men da tar vi det 17, så får vi se om du kan bli med en annen dag Så ikke før nå, men var uansett syk.. Ikke gøy med valp Vil du være med på onsdag klokken 17? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. September 2013 Rapporter Share Skrevet 30. September 2013 Jepp Til å ha mye fritid er jeg ****** vanskelig å planlegge med altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spazmo Skrevet 30. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2013 Kommer (heldigvis) alltids andre anledninger! Jeg er klar på onsdag klokken fem iallefall. Når du sier parken ved slottet, snakker vi der ved Langegården da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Kommer (heldigvis) alltids andre anledninger! Jeg er klar på onsdag klokken fem iallefall. Når du sier parken ved slottet, snakker vi der ved Langegården da? Nei, tenker rundt slottet. Altså "hagen" til slottet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spazmo Skrevet 1. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Ja, det var det jeg mente også, jeg er visst bare verdens dårligste på å forklare, haha! Bor ikke så alt for gale til i forhold til der akkurat nå, så klarer nok fint å komme oss dit! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Vi er med om dere kan forklare hvor dette slottet ligger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spazmo Skrevet 1. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 http://www.gamlehaugen.no/index.php <- der inne et sted finner du adresse! Ligger rett i krysset i Fjøsangerveien ved Krambua og Langegården Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 http://www.gamlehaugen.no/index.php <- der inne et sted finner du adresse! Ligger rett i krysset i Fjøsangerveien ved Krambua og Langegården Hvordan er busstilbudet dit? Me har ikkje bil sjøh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spazmo Skrevet 2. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 Fjøsangerveien har jo en god del av gjennomgangstrafikken til sentrum, så jeg tror det går ganske mange busser som stopper i nærheten. Prøver å søke etter busser for deg gjennom skyss.no, ser ut som 600 bussen kjører der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 Hvordan er busstilbudet dit? Me har ikkje bil sjøh Håper du kan komme! Blir kos med litt flere Som Spazmo sier så går det ganske mange busser forbi der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spazmo Skrevet 2. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 Håper du kan komme også, for jeg har så lyst til å mose på en liten flatnese igjen! Og så krysser vi fingrene for at bulldoseren Malgus ikke blir alt for voldsom for deres bebiser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 Kan vi også komme? Lewis er noe eldre (og større) ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spazmo Skrevet 2. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 Det går nok helt fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts