Ozzy Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Skal en tur til Oslo med stemoren min på Onsdag og vi trenger nok noe mat i løpet av de timene. Er overhode ikke kjent i Oslo, og vet såvidt hvor Karl Johan er Hun er litt bedre kjent, men ingen av oss er faste besøkende i hovedstaden. Noen som har forslag til et hyggelig sted å spise lunch/middag uten at det koster skjorta? Gjerne et sted som vi kan sitte ute og som har god kaffe, men ikke en nødvendighet. Men vil ikke spise et sted som er superpopulært så vi må vente på bord eller noe sånt Også må det være greit å finne frem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Cafe Sara i enden av Torggata (fra Youngstorget, gå bort fra sentrum til du har kafeen på venstre side). Ellers Tullins Cafe på Holbergsplass, bare følg trikkesporene. Rimelig og god mat og service! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Villa Paradiso på Olaf Ryes plass (trikken rett opp fra oslo s tar ca. 10 minutter) har knallgod pizza! Til en rimelig penge. Ellers så er jeg enig med Simira. Tullins er kjempekoselig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Politikeren på selve Youngstorget. Godt mat, hyggelig service og fine muligheter å sitte ute. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Cafèene bak Domkirken 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren-Noctua Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Vet jo ikke om det hjelper, men denne siden har oversikt over en god del spisesteder http://www.oregano.no/restauranter/oslo/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 19. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Takk for tips Skriver de ned på en lapp, så ser vi hvor vi ender opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Fyret oppe på balustraden på Youngstorget er fabelaktig om sommeren. Og maten er skikkelig god Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Egon 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 TGIF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 TGIF Da må jeg komme med Hard Rock cafe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 19. August 2013 Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Da må jeg komme med Hard Rock cafe Jeg tror "rimelig" var et kriterium... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 19. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2013 Tenger ikke være rimelig, men jeg gidder ikke betale dyre dommer for å spise De har god mat i Tønsberg også, hvis jeg gidder å betale for det Er bare fordi vi trenger noe mat, som smaker godt og er et hyggelig sted å spise uten at jeg bruker alt for mye penger Men Hard Rock Cafè og TGIF er ikke veldig aktuelt, har spist i de resturantene flere steder her i verden og tror ikke at Oslo sine restauranter er bedre enn de jeg har spist på før (Og for å ha sagt det aner jeg ikke hvordan Oslo er prismessig. Regner med at de greie sentrums-resturantene ligger på samme priser som på brygga her? ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts