Gå til innhold
Hundesonen.no

Turstier o.l. i nordre Stokke?

Recommended Posts

Skrevet

Hei!

Vi har akkurat flytta til bondelandet, der ingen av oss har en tilhørighet, og vi er temmelig blank på hva området har å tilby av turalternativer. Vi bor altså i Stokke, på "feil" side av E18, sånn ca midt mellom Sem og Andebu.

Dersom noen har noen stier, traktorveier etc å foreslå der det er fint å lufte bikkja med og uten bånd så setter jeg stor pris på det. :)

På forhånd takk!

Skrevet

Om dere er villig til å kjøre litt, så har Andebu kommune hvert år lagd/gått opp 10 turer i varierende tid og terreng, i både Andebu, Kodal og Høyjord. Veldig fin måte å bli kjent med turmulighetene på i hvertfall :) Du får hentet oversiktsark i banken og på bensinstajonene i kommunen, og stiene man går er merket :)

Edit: også er jeg skikkelig blond når det kommer til kart og nord, vest og sånn.. Er det rundt Gjein dere bor på, eller mer mot Fossnes? Er oppvokst i Høyjord, og bor i Kodal, ikke langt fra Gjein, så er det rundt der har jeg mange tips i Kodal til fine steder å gå :)

Skrevet

Om dere er villig til å kjøre litt, så har Andebu kommune hvert år lagd/gått opp 10 turer i varierende tid og terreng, i både Andebu, Kodal og Høyjord. Veldig fin måte å bli kjent med turmulighetene på i hvertfall :) Du får hentet oversiktsark i banken og på bensinstajonene i kommunen, og stiene man går er merket :)

Edit: også er jeg skikkelig blond når det kommer til kart og nord, vest og sånn.. Er det rundt Gjein dere bor på, eller mer mot Fossnes? Er oppvokst i Høyjord, og bor i Kodal, ikke langt fra Gjein, så er det rundt der har jeg mange tips i Kodal til fine steder å gå :)

Det er rundt Fossnes.

Skrevet

Det er rundt Fossnes.

Det burde ikke være så vanskelig å finne traktorveier å ture på, red på hest der i mange år og var masse traktorveier rundt der :)