Orca Skrevet 13. August 2013 Rapporter Skrevet 13. August 2013 Heisann! Jeg håper ikke det er kjipt at jeg starter en sånn tråd som dette, men de andre i kategorien virket mest som leke/sosialiseringstråder for viltre valper/unghunder Jeg har nå flyttet hjem til Stavanger etter å ha studert i Bergen. Jeg ska studere videre senere, men tar en pause og er her nå. Og jeg ønsker flere folk og gå tur med og kanskje lydighet/andre ting med! Noen som er interessert? Jeg pleier å gå mest i Sørmarka, på Sviland, Bråstein eller Hellestø når jeg får låne bilen til mamma. Men ellers er jeg åpen for nye steder! Dixie er en gammel dame som er litt skeptisk til store hunder til å begynne med, men det pleier å gå fint etterhvert som de blir kjent og den store respekterer henne og ikke bøller. Siter
Orca Skrevet 14. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. August 2013 Koman jeg vet det er folk fra området her Er det ingen som vil gå tur med oss? Siter
HeraHiromi Skrevet 15. August 2013 Rapporter Skrevet 15. August 2013 Hei! Og velkommen hjem Har ikke du vært i Australia da?? Siter
ArneSylvester Skrevet 15. August 2013 Rapporter Skrevet 15. August 2013 (endret) Hei! Og velkommen hjem Har ikke du vært i Australia da?? Takk! Haha joda, men nå er jeg jo hjemme Er du og Hera med på tur? EDIT: Ops, Carina her (orca), fikk en kompis til å lage seg profil og glemte at det var han som var innlogget på dataen og ikke jeg Skal logge inn på min egen Endret 15. August 2013 av ArneSylvester 1 Siter
Orca Skrevet 15. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2013 Sånn hehe. Hjemme nå og ivrig etter å gå tur og trene lydighet 1 Siter
HeraHiromi Skrevet 16. August 2013 Rapporter Skrevet 16. August 2013 Haha! lurte på hvem Arnesylvester var Ja, vi blir med på tur/trening Nå vet jeg ikke helt hvordan ukene ser ut fremover, skolestart for ungene på mandag. Jeg og Hera begynner litt fra "scratsj" på treningsfronten. LP og spor blir byttet ut med Rally og blodspor for å se om det er noe vi begge kan trives med Siter
Rocket Skrevet 16. August 2013 Rapporter Skrevet 16. August 2013 Jeg blir kanskje med, bikkjedyret trenger sårt trening ute og med distraksjoner! Får se hvilke muligheter jeg har når jeg er hjemme igjen. Siter
Recommended Posts