Sandra86 Skrevet 13. August 2013 Rapporter Share Skrevet 13. August 2013 Bilbur av typen variocage selges, det er den gamle versjonen av http://www.hundebur.no/products/variocage-3g-dobbelmVariocage dobbel bilbur - medium størrelse Dybde min/max 770 -1030 Bredde 930 Høyde 650 Dybden kan justeres mellom spesifiserte min-max mål. Alle mål er angitt i mm og er utvendige mål. Det er pent brukt og har stått i samme bil siden kjøp for en del år siden. Det er minimalt med rust på det (se bilder). Festestropper og gummimatter i bunn følger med. Buret befinner seg i Notodden. Buret selges for 3000kr. Buret passer perfekt i for eksempel Golf stasjonsvogn. (Det står fortsatt oppbevart i bil, det er kun vått pga det er nyvasket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandra86 Skrevet 13. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. August 2013 Glemte å nevne at det også følger med 2 stk nøkler til buret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandra86 Skrevet 27. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 Buret er fortsatt for salg, og prisen er endret til 2900kr. Kunne en moderator oppdatert overskriften for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 27. August 2013 Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 Kunne en moderator oppdatert overskriften for meg? Bruk rapporter knappen som kommer opp nederst i hvert innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts