Lone Skrevet 13. August 2013 Rapporter Share Skrevet 13. August 2013 Flytter til Oslo nå i slutten av august og er i denne anledningen ute etter nye leke kammerater til Khaos. Han er en aktiv og leken Dvergpinscher gutt på snart 2 år med store mengder energi. Er noe engstelig/skeptisk til nye mennesker, men hunder er han meget kontaktsøkende til. Alder, kjønn og størrelse er av ingen betydning, da han går like godt overens med alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 18. August 2013 Rapporter Share Skrevet 18. August 2013 Jeg og min jrt-blandingsvalp på snart 4 mnd vil veldig gjerne være med på valpetreff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 18. August 2013 Rapporter Share Skrevet 18. August 2013 Jeg og min jrt-blandingsvalp på snart 4 mnd vil veldig gjerne være med på valpetreff! En to år gammel hund er vel ikke valp, kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 18. August 2013 Rapporter Share Skrevet 18. August 2013 En to år gammel hund er vel ikke valp, kanskje huh? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 18. August 2013 Rapporter Share Skrevet 18. August 2013 Mente selvfølgelig hundetreff, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 28. August 2013 Rapporter Share Skrevet 28. August 2013 Vi vil gjerne prøve! Timmi er spretten sheltiegutt Ikke glad i hanner, men kastrater pleier å gå helt fint! Vi bor på Ekeberg. Passer fint hver dag på kveldstid. Hva med Ekebergsletta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Vi vil gjerne prøve! Timmi er spretten sheltiegutt Ikke glad i hanner, men kastrater pleier å gå helt fint! Vi bor på Ekeberg. Passer fint hver dag på kveldstid. Hva med Ekebergsletta? Bor ikke...du i Bergen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 1. September 2013 Rapporter Share Skrevet 1. September 2013 Bor ikke...du i Bergen? Hihi, neida, har flyttet til Oslo for ikke så lenge siden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. September 2013 Rapporter Share Skrevet 1. September 2013 Hihi, neida, har flyttet til Oslo for ikke så lenge siden Aha. Vel jeg har en sheltie elskende kelpie og en liten corgi valp og bor på Holmlia! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Aha. Vel jeg har en sheltie elskende kelpie og en liten corgi valp og bor på Holmlia! Så hyggelig! Er det fint turterreng der borte? Isåfall kommer vi gjerne bort en dag! Eller så kan du komme til Ekeberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Så hyggelig! Er det fint turterreng der borte? Isåfall kommer vi gjerne bort en dag! Eller så kan du komme til Ekeberg Har funnet et fint sted å gå. Ved Prinsdal skole. Så går jeg på Oldtidsveien der. Veldig fint. Hadde vært kos å ha dere med på tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Augustina Skrevet 30. November 2013 Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Blir gjerne med om det blir noe av ved senere anledning (ser tråden er litt gammel ) og jeg er i Oslo har en veldig snill og sosial Sheltiehann, som funker med alle jeg har vært borti hittil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts