Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff i Ekeberg/Nordstrand området

Recommended Posts

Skrevet

Flytter til Oslo nå i slutten av august og er i denne anledningen ute etter nye leke kammerater til Khaos. Han er en aktiv og leken Dvergpinscher gutt på snart 2 år med store mengder energi.

post-12479-0-16128200-1376395773_thumb.j

Er noe engstelig/skeptisk til nye mennesker, men hunder er han meget kontaktsøkende til.

Alder, kjønn og størrelse er av ingen betydning, da han går like godt overens med alle.

Guest bikkje1
Skrevet

Jeg og min jrt-blandingsvalp på snart 4 mnd vil veldig gjerne være med på valpetreff! :D

Skrevet

Jeg og min jrt-blandingsvalp på snart 4 mnd vil veldig gjerne være med på valpetreff! :D

En to år gammel hund er vel ikke valp, kanskje :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Vi vil gjerne prøve! Timmi er spretten sheltiegutt :) Ikke glad i hanner, men kastrater pleier å gå helt fint! Vi bor på Ekeberg. Passer fint hver dag på kveldstid. Hva med Ekebergsletta?

Skrevet

Vi vil gjerne prøve! Timmi er spretten sheltiegutt :) Ikke glad i hanner, men kastrater pleier å gå helt fint! Vi bor på Ekeberg. Passer fint hver dag på kveldstid. Hva med Ekebergsletta?

Bor ikke...du i Bergen? :P

Skrevet

Aha.

Vel jeg har en sheltie elskende kelpie og en liten corgi valp og bor på Holmlia!

Så hyggelig! Er det fint turterreng der borte? Isåfall kommer vi gjerne bort en dag! :) Eller så kan du komme til Ekeberg :)

Skrevet
Så hyggelig! Er det fint turterreng der borte? Isåfall kommer vi gjerne bort en dag! :) Eller så kan du komme til Ekeberg :) 
Har funnet et fint sted å gå. Ved Prinsdal skole. Så går jeg på Oldtidsveien der. Veldig fint. Hadde vært kos å ha dere med på tur!
  • 2 months later...
Skrevet

Blir gjerne med om det blir noe av ved senere anledning (ser tråden er litt gammel :P ) og jeg er i Oslo :) har en veldig snill og sosial Sheltiehann, som funker med alle jeg har vært borti hittil :)