Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

*Litt skryt: start*

Var i Sverige i helgen, skulle egentlig bare være sosial med oppdretteren. Ingen store dommere og 1 stk uferdig hund. Tok med meg ei tispe som derimot kunne være mer dommernes cup of tea. Lørdagen stilte vi i Askersund, gikk helt ok (3bhk, 2akk m/ck, rcert). Søndagen var vi i vakre Brunnsparken i Ronneby. Vi var sist i ringen (herlig å ikke måtte stå opp kl 4! ;) ), 37 påmeldte i rasen for Dan Ericsson. Jeg og oppdretter hadde med oss to hunder hver, en av hvert kjønn.

Først ut var Ace, han gikk i en fin åpen klasse, som han gikk hen og vant :D :D Deretter vant oppdretters hannhund champion. I beste hannhund trakk hennes hund lengste strået, mens min tok en 3.plass, noe som også resulterte i cert nummer to! :D

Definitivt flest påmeldte tisper, min lånetispe gikk i champion, der hun vant. Oppdretters veterantispe vant sin klasse, og i beste tispe stod vi som 1 og 2. Min lånetispe fikk dermed cert, cacib og ble SEU(u)CH :) mens oppdretters tispe ble BIR vet. Hannhunden hennes trakk ikke uventet det lengste strået og ble BIR.

I finalene fikk veteranen BIS4, mens den voksne gikk hen og vant hele dritten, BIG + BIS :D :D

Laaang tur (11 1/2 time) hjem ble det, men høy på gode resultater og starbucks doubleshot espresso gikk det helt fint! :D

*Litt skryt: stopp*

1003058_420870218033215_1465784988_n.jpg

994892_420870251366545_269018372_n.jpg

• Like 2