Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingsliner til salgs

Recommended Posts

Skrevet

I og meg jeg får endel liner, så har jeg nå noen til salgs.

De koster 250,- inkludert porto.

Det brune og turkise har jeg ett par til av.

De hvite/peacock fargete er mer sølv farget i det hvite enn det som kommer fram på bilde.

Det rosa er ekstra langt.

Send PM eller mail [email protected]

Jeg sender ikke før jeg evt har mottatt betaling.

Skrevet

Jeg vil ha den svarte!

Send PM eller mail om du vil ha det, så skal du få betalingsinformasjon.

Skrevet

Jeg vil ha det rosa, tror jeg :ahappy: Det er sølvkrok på det, sant?

Ja det er det.

Guest lijenta
Skrevet

Jeg vil ha det i turkis og brunt. Kan sendes sammen med det til turbobensen hvis hun kommer seg på Hundeklubben igjen :)

Skrevet

Jeg vil ha det i turkis og brunt. Kan sendes sammen med det til turbobensen hvis hun kommer seg på Hundeklubben igjen :)

Når du har avtalt med henne og hvordan det blir så sender du meg en PM. Så får du kontonr.

Skrevet

Ja det er det.

Da vil jeg ha det. Min puddel skal jo ha rååååsa stæsj når den en gang kommer :ahappy:

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg sikler litt på det brun/turkise hvis du fortsatt har det :)

Har du eventuelt mulighet for å ta det med til bjerke til helga?

Skrevet

Jeg sikler litt på det brun/turkise hvis du fortsatt har det :)

Har du eventuelt mulighet for å ta det med til bjerke til helga?

Ja det har jeg.

Skal på Bjerke på søndag.

Skrevet

Dette er vel kelpie str og ikke chihuahua str? :P sånn mht størrelse på krok og slikt :)

Nja, de krokene er pittepittesmå, så jeg tror kanskje de er nærmere chihuahua enn kelpie. Jeg ville ikke hatt problemer med å bruke det båndet på toypuddelen jeg vurderte om jeg skulle ha i hvert fall :)

Skrevet

Nja, de krokene er pittepittesmå, så jeg tror kanskje de er nærmere chihuahua enn kelpie. Jeg ville ikke hatt problemer med å bruke det båndet på toypuddelen jeg vurderte om jeg skulle ha i hvert fall :)

Jeg kommer til å ta inn noen til Toy neste runde. Men jeg tror faktisk kroken er samme str. Eneste forsjellen er at tauet blir tynnere og perlene ikke så tunge. Tror faktisk perlene er det største problemet med tanke på små hunder :)

Så har du noen ønsker med farge så send meg gjerne på PM. Men det vil ta en mnd tid før det kommer. Om du ikke vil ha det da så selger jeg det bare til noen andre. :)

Skrevet

Jeg kommer til å ta inn noen til Toy neste runde. Men jeg tror faktisk kroken er samme str. Eneste forsjellen er at tauet blir tynnere og perlene ikke så tunge. Tror faktisk perlene er det største problemet med tanke på små hunder :)

Så har du noen ønsker med farge så send meg gjerne på PM. Men det vil ta en mnd tid før det kommer. Om du ikke vil ha det da så selger jeg det bare til noen andre. :)

Neeeei, jeg skulle jo ikke ha toy ;) Men Leahs farge er egentlig lilla, så om det er noe fint med lilla, så vil sikkert hun ha det ;) Det rååååsa båndet er jo til min valp det.. Krysser fingra for at det blir ei tispe :lol:

Skrevet

Neeeei, jeg skulle jo ikke ha toy ;) Men Leahs farge er egentlig lilla, så om det er noe fint med lilla, så vil sikkert hun ha det ;) Det rååååsa båndet er jo til min valp det.. Krysser fingra for at det blir ei tispe :lol:

Jeg tenkte mer på de med de virkelige miniatyrene kanskje vil ha. Ikke bare på deg :P

Men du skal bestille ordentlig lilla og rååååsa til også.

Skrevet (endret)

Jeg tenkte mer på de med de virkelige miniatyrene kanskje vil ha. Ikke bare på deg :P

Men du skal bestille ordentlig lilla og rååååsa til også.

Men du siterte meg, så jeg sa det for sikkerhets skyld :lol::P Jeg har råååsa, så vi må ha lilla.. Er jeg lur, så bestiller jeg en hannhundfarge også, for hun får sikkert 7 sorte hannvalper :lol: Hmm... Må inn på siden hennes og se på farger da kanskje?

(Bolla vil ha lavendel hun.. Hannhundfarge må jeg komme tilbake til :P Light blue til sort valp og mint til brun valp, tror jeg? :lol: )

Endret av 2ne
  • 1 month later...
Skrevet

Noen nye bånd har jeg tilsalgs nå, ta kontakt på mail [email protected] eller PM.

250,- stk.

De fleste er nå 130 cm lang, om du er intressert i ett så skal jeg sjekke hvilken som er 1 meter og hvilken som er 130.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hva gjør man om det ikke går? Og hvor lenge prøver man å få det til å funke? 
    • Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...