Ozzy Skrevet 10. August 2013 Rapporter Skrevet 10. August 2013 Normalt ser jeg jo alle forum-delene men nå er "generelt" borte. Hvordan får jeg det tilbake? Kan trykke på generelt og da kommer jeg til alle underforumene men vil ha det sånn som det pleier Siter
Anette Skrevet 10. August 2013 Rapporter Skrevet 10. August 2013 Har du trykt på den for å få den til å ekspandere seg da? Siter
Ozzy Skrevet 10. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. August 2013 Har trykt der det står generelt ja, da kommer jeg inn men det er ikke på hovedsiden som det pleier Siter
Anette Skrevet 10. August 2013 Rapporter Skrevet 10. August 2013 vel på pc er det et minus/+ tegn helt til høyre på generelt blå baren, prøvd deR? er hover over knapp. Siter
Ozzy Skrevet 10. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. August 2013 Åjaaaaa. Den var skjult den knappen, så viste ikke at den eksisterte en gang. Takk 2 Siter
Recommended Posts