Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei trenger hjelp... vil bli hundepasser


jemo
 Share

Recommended Posts

Guest lijenta

For det ene så er det kanskje lurt å begrense området du vil ha dem fra og fortelle litt om deg selv og din hundeerfaring. Så er det å henge opp lapper i nærmiljøet, bruke FB osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det ene så er det kanskje lurt å begrense området du vil ha dem fra og fortelle litt om deg selv og din hundeerfaring. Så er det å henge opp lapper i nærmiljøet, bruke FB osv

tusen takk, men jeg har prøvd å legge ut forumer her med spørsmål om folk trenger en hundepasser. Er også ganske ung... her er litt info:

Hei,

jeg er en jente på 12 år som gjerne vil passe din hund, selv har jeg en veldig leken malteser toy som trenger mye lufting. Hadde vert hyggelig om jeg og min famile kunne fått passet din(e) hunder. Jeg tar godt vare på din hund når det trengs.

Pris kan diskuteres men tar vanligvis (går ann på rase osv.) 150 pr døgn og 1000 i uka.

det pleier jeg å si til andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør nok presentere deg mye mer om noen skulle fatte interesse for dine tjenester. Hvem er du, hvilken erfaring har du, hvor gammel er du - har du lang erfaring med hunder, hvilke typer hunder?

Ja jeg prøver. Tusen takk får hjelpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg er en jente på 12 år som gjerne vil passe din hund, selv har jeg en veldig leken malteser toy som trenger mye lufting. Hadde vert hyggelig om jeg og min famile kunne fått passet din(e) hund(er). Jeg tar godt vare på din hund når det trengs.
Pris kan diskuteres men tar vanligvis (går ann på rase osv.) 150 pr døgn og 1000 i uka.
Jeg har 2 års erfaring men hunder spesielt små hunder.Ta gjerne kontakt om du har spørsmål :-)
er det greit tror dere?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest bikkje1

Du burde være litt mer tydelig mtp hva du kan tilby. Først skriver du at du har en bikkje som trenger lufting, og så skriver du at du og familien din kunne tenkt dere å passet en hund. :huh:

Det kan hende at det bare er jeg som er trøtt, men jeg måtte tenke meg litt om før jeg virkelig forstod budskapet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde være litt mer tydelig mtp hva du kan tilby. Først skriver du at du har en bikkje som trenger lufting, og så skriver du at du og familien din kunne tenkt dere å passet en hund. :huh:

Det kan hende at det bare er jeg som er trøtt, men jeg måtte tenke meg litt om før jeg virkelig forstod budskapet ditt.

Ok takk får tipset har redigert litt så hva med det her:

Hei,

Jeg er en jente på 12 år som har god erfaring med hund, selv har jeg en 1,5 år gammel Malteser toy. Hun er veldig aktiv og trenger mye lek, lufting og kjerlighet. Jeg vil veldig gjerne passe din hund om det måtte vere en dag,en uke eller kanskje bare en tur? Alt etter hva du trenger :) Jeg har min fulle støtte fra foreldrene mine til å passe hunder, hvis jeg er på skole når jeg passer din hund vill moren min vere hjemme. Pris er ikke angitt, men holder meg rundt 150 pr.døgn.

Jeg bor i Oslo 15min unna sentrum, og ønsker helt personer derifra.

Hilsen Mona Helness

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare bryte inn å si at dette er tross alt ei jente på 12 år dere;) Hun har presentert seg flere ganger forde hun har tilsynelatende blitt bedt om det;)

dette gjaldt mer at det ble postet 16 andre steder på forumet, en tråd holder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare bryte inn å si at dette er tross alt ei jente på 12 år dere;) Hun har presentert seg flere ganger forde hun har tilsynelatende blitt bedt om det;)

Jeg har selv ei jente på tolv, det er helt på sin plass og ok at admin bryter inn og korrigerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk får tipset har redigert litt så hva med det her:

Hei, Jeg er en jente på 12 år som har god erfaring med hund, selv har jeg en 1,5 år gammel Malteser toy. Hun er veldig aktiv og trenger mye lek, lufting og kjerlighet. Jeg vil veldig gjerne passe din hund om det måtte vere en dag,en uke eller kanskje bare en tur? Alt etter hva du trenger :) Jeg har min fulle støtte fra foreldrene mine til å passe hunder, hvis jeg er på skole når jeg passer din hund vill moren min vere hjemme. Pris er ikke angitt, men holder meg rundt 150 pr.døgn.

Jeg bor i Oslo 15min unna sentrum, og ønsker helt personer derifra.

Hilsen Mona Helness

Dette holder ikke hvis du vil passe hund. Og foreldrene dine hjelper deg å lage annonse, hvis de syns idéen din er god, og støtter deg.

Men jeg ble litt nysgjerrig hva motiver du har, siden jeg har ei jente selv, bitt av hundebasillen. Hun har en annen innstilling, og ville gjerne betalt, for å få lov å passe / trene, andres hund. Men gått litt annerledes fram i en annonse, for eksempel: Trenger du at hunden din blir vant til katt? Jeg kan trene hund og katt sammen. Tlf.

Det er en dårlig idé å presentere seg med sitt svakeste punkt. Alderen.

Skriv kort. "Trenger hunden din lek, lufting og mye kjærlighet"? Ring tlf... Hilsen Hundebarnevakt.

(navn). Hvis du er kjempeheldig, ringer én person som blir nysgjerrig. La folk spørre selv, hva de lurer på.

Din jobb er å ha svar klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var på din alder gikk jeg tur med hundene i nabolaget. Noen ganger fikk jeg penger for det, andre ganger ikke.

Om du skal heltidspasse så kan det være greit å få hjelp av foreldrene dine, at de er med på det og tar hovedansvaret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen tusen hjertelig takk får deres hjelp! nå føler jeg at jeg har kommet meg litt videre. Jeg skal prøve å skrive litt om med foreldrene mine så ser vi hva jeg ender opp med.... :) Gjerne gi meg fler tips hvis du har det :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var på din alder gikk jeg tur med hundene i nabolaget. Noen ganger fikk jeg penger for det, andre ganger ikke.

Om du skal heltidspasse så kan det være greit å få hjelp av foreldrene dine, at de er med på det og tar hovedansvaret. :)

Ja jeg har tenkt på det med at jeg er litt ung og jeg tror jeg skal skrive at ikke bare jeg vill passe hunder men ikke minst min familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...