lagartija Skrevet 8. August 2013 Rapporter Skrevet 8. August 2013 Hallais! Freke og jeg leter etter noen å sosialisere med. Vi skal begynne på valpekurs på mandag men ville vært greit å hilse på noen andre hunder son tåler en Border Collie tass. Siter
MorBilly Skrevet 8. August 2013 Rapporter Skrevet 8. August 2013 Hei! Vi har også en valp som vi gjerne skulle ha sosialisert litt mer med! Han er superhappy og elsker å leke! Hvor gammel er valpen din? Siter
lagartija Skrevet 8. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2013 8 uker og 4 dager. Skal dere på valpekurs? Siter
MorBilly Skrevet 8. August 2013 Rapporter Skrevet 8. August 2013 Ikke før den 19. Vi skal på Hundevis sitt kurs. Billy er 6 mnd, så jeg vet ikke om du synes det blir litt størrelsesforskjell? Siter
lagartija Skrevet 8. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2013 Ikke før den 19. Vi skal på Hundevis sitt kurs. Billy er 6 mnd, så jeg vet ikke om du synes det blir litt størrelsesforskjell? Nei, det er greit for min del! Siter
MorBilly Skrevet 9. August 2013 Rapporter Skrevet 9. August 2013 Så flott! Vi er hjemme hele helgen og på dagtid i ukene også. Så bare si fra når det passer dere. (jeg er litt ustø på å kjøre i Tromsø enda, men jeg kommer meg stort sett dit jeg vil!) Siter
Recommended Posts