ida Skrevet 7. August 2013 Rapporter Skrevet 7. August 2013 La den her, siden den ikke handler så mye om hundesport, selv om lokalitetene og tidspunktet tilsier dette Skal vi samles litt, vi som strengt tatt ikke skal noe annet på Bjerke enn å spotte soniser og sonishunder og kanskje shoppe litt (mye) hunderæl og spise en vaffel eller tre? Hundene her blir hjemme, for de har lite å bidra med i år. Jeg kan gjerne passe unger, hunder, kjøpe kaffe, være heiagjeng, men det hadde jo hyggelig å være flere. Noen som trenger hjelp, eller bare vil være sosiale? 3 Siter
Bekeng Skrevet 7. August 2013 Rapporter Skrevet 7. August 2013 Jeg vil være sosial og kan også stille med hjelp der det trengs 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 7. August 2013 Rapporter Skrevet 7. August 2013 Jaa! Trenger ikke så mye hjelp, men vil gjerne bli hilst på og henge litt. 1 Siter
tm100021 Skrevet 7. August 2013 Rapporter Skrevet 7. August 2013 Jeg har en liten Jaran som trenger en sonistante som kan snakke til han mens jeg er i ringen ? 3 Siter
Martine Skrevet 7. August 2013 Rapporter Skrevet 7. August 2013 Lill!!!!! Jeg kommer jeg også vet du har en liten frøken som sikkert kaster seg over både hundene dine og han kjekkeste lille gutten i verden (Men skal ikke okkupere han helt altså, må jo dele han med andre også ) usikker på om jeg tar med hund/hunder altså, nok med aktiv snuppe hvis jeg drar uten pappaen hennes Er forresten sosial med dere andre også 1 Siter
Monica123 Skrevet 7. August 2013 Rapporter Skrevet 7. August 2013 Jeg kommer også uten hund i år så er gjerne med og er litt sosial.eneste jeg må få med meg er Norsk Lundehund og Aussie(muligens også sheltie hannene) 1 Siter
ida Skrevet 7. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. August 2013 Fritt for Jaran!! Fuuuuuus og dobbeltfus! Såh! 2 Siter
Martine Skrevet 7. August 2013 Rapporter Skrevet 7. August 2013 Fritt for Jaran! Fuuuuuus og dobbeltfus! Såh! 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 8. August 2013 Rapporter Skrevet 8. August 2013 Hvilken helg er det? Jeg finner det ikke ut.. Siter
ida Skrevet 8. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2013 Hvilken helg er det? Jeg finner det ikke ut.. 24 og 25 august. Link Siter
ida Skrevet 8. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2013 Jeg befinner meg da sansynligvis ved collieringen på søndag. Vet enda ikke når eller hvor, men det ordner seg nok Siter
Maria Skrevet 8. August 2013 Rapporter Skrevet 8. August 2013 Jeg skal kikke rundt på lørdagen Chess blir nok med for å oppdatere seg litt før vi tør stille i veteran, gamla mi, men vi skal ikke stille. Vi hilser og skravler gjerne med soniser vi altså 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 8. August 2013 Rapporter Skrevet 8. August 2013 24 og 25 august. Link Takk! Kanskje jeg får ta meg en tur dit å se litt Siter
Irenen Skrevet 8. August 2013 Rapporter Skrevet 8. August 2013 Jeg er ikke hundeløs på Bjerke, men jeg tar bare med meg èn, og jeg reiser dit alene. Så jeg er gjerne med på å spise vaffel og være sosial etter at jeg har vært i ringen 1 Siter
Recommended Posts