Nirm Skrevet 6. August 2013 Rapporter Share Skrevet 6. August 2013 Siden flere har vist interesse for å trene harde spor her inne, så kan vi jo møtes kommende søndag for sportrening. Sånn i 12 tiden eller noe. Eneste jeg kommer på akkurat nå, er parkeringen på IKEA på Furuset. Der burde vi ha plass nok. Så de som vil kan henge seg på, med både egen hund og uten hund. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. August 2013 Rapporter Share Skrevet 6. August 2013 Jeg kan bli med som fotograf, Issi er på ferie neeeeeei! er i dåp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 6. August 2013 Rapporter Share Skrevet 6. August 2013 Det hadde vært spennende å vært med på! Men aner ikke hvordan jeg skal komme meg opp dit Spesielt når gubben muligens ikke orker kjøre pluss at jeg ikke har tenkt til å røre kollektivtrafikken på en stund Forventer full utredning om hvordan dagen gikk da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 7. August 2013 Rapporter Share Skrevet 7. August 2013 Da sitter jeg nok på toget, klar for avgang til Bergen... Neste gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 8. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2013 Da blir det ikke noe trening søndag, siden det ikke er større interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. August 2013 Rapporter Share Skrevet 8. August 2013 Vanlig sportrening er jeg gjerne med på, men har en nybegynner hund med nybegynner fører så tror hardspor blir litt for vanskelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts