Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Mye hull her pga jobb, men here you go!

Jeg sto opp 0530, men verken husket EFIT eller var istand til å ta bilder.. Men klokken 06-noe var jeg ute og tisset Thorvald. Thorvald får finne seg i å bli utlevert :lol:

0600_zps699d4680.jpg

Klokken 07-noe sov jeg på bussen, men våknet og fikk knipset litt Tiller til dere

0700_zps468fd422.jpg

Kl 08 venter jeg på kollegaene mine, og studerer kaffekoppsamlingen min. Bestemmer meg for at den skal få bli et par hakk større før jeg gidder å bære koppene ned til kantina. Deretter tar jeg med meg den minst skitne på morgenmøte. Et halvt år i jobb, og jeg har allerede blitt stereotypisk :lol:

0800_zps8ff0621a.jpg

Kl 09-15 er jeg arbeidsmaur, og fra jobben min er det lite jeg har lov å offentliggjøre.

0900_zps615fc061.jpg

Det ble litt overtid i dag, men litt over kl 16 sover jeg på bussen igjen, men får knipset litt tunnel! Det er 7 tunneler mellom jobb og hjem, dette er tunnel nr 1.

1600_zpsb2f0bbfd.jpg

Klokken 17 gikk jeg, og forbannet de forbasket støle lårene mine som gjør at jeg har en gange som en 95-åring. Note to self, enten aldri trene, eller aldri slutte å trene...

1700_zps01a6930c.jpg

Kl 18 har jeg snudd i døra og ankommet Dragvoll hvor jeg skal møte Tinkie for å trene LP. Thorvald syns fortsatt at leiebilen er teit, jeg er enig (bilen vår er på sykehus).

1759_zps04f55b7c.jpg

Bonusbilde kl 18, vi varmer opp mens vi venter på Tinkie og Kuro.

1800_zpsc5277877.jpg

Ca kl 19 ligger gutta i fellesdekk

1900_zpse230f6b2.jpg

Kl 20 har jeg kjørt Tinkie og Kuro til bussen, og har lagt meg i sofaen med Thorvald

2000_zps59d66e8f.jpg

Ca 21 tar samboer bilde av at jeg og Thorvald ligger i skje.

2100_zpsf52a146e.jpg

Med tanke på at jeg står opp så tidlig er jeg utrolig kveldstrøtt (tvangsendret B-menneske :( ), så resten av kvelden ble litt borte :P

• Like 6
Skrevet

Herlighet å heldige vi er som har så flinke og blide lp hunder! :D

Så ut som en fin dag da, tross for umennskelig tid å stå opp på.. :P

Også er dere heldige som har kose-lapp... Leo blir for varm til å ligge lenge inntil, men han kommer gjerne å dasker deg i leggen om han vil bli kost på da :P

Skrevet

Kjenner til dette med koppesamling på jobb. :P

Ja :lol: Det er så teit, det koster jo kanskje en kalori ekstra å ta med den skitne koppen og gå rundt hjørnet med den når jeg uansett skal ned å hente meg ny kopp, men neida :P

Herlighet å heldige vi er som har så flinke og blide lp hunder! :D

Så ut som en fin dag da, tross for umennskelig tid å stå opp på.. :P

Også er dere heldige som har kose-lapp... Leo blir for varm til å ligge lenge inntil, men han kommer gjerne å dasker deg i leggen om han vil bli kost på da :P

A'aaa :D

Ja, hehe. Jeg har begynt å bli vant med det nå da, men det er vondt... Gir seg når vi flytter da :D

Tror Thorvald er så glad i kos at han går igjennom mye for litt kos altså! Veldig koselig. Det blir jo tilslutt for varmt for han og, men :P Kjørte samboer på jobb i dag tidlig, og sov på sofaen etterpå, og da hadde jeg en lapphundrygg trøkt inn i ansiktet mitt :lol: Våknet stadig av å puste pels :P

Skrevet

Sove på bussen? :o Hvor lang busstur har du da? :P

Fin dag :D

40-45 minutter på regionbussen, pluss ca 10-15 min på bybyss :P Må sove for å få døgnet til å gå rundt siden jeg står opp så forbaska tidlig :lol: