lucy Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Kl 8 ønskes jeg et halvhjertet god morgen Kl 9 sitter jeg i bilen på vei til tur, og glemmer å ta bilde, men ikke så mye over 9 er vi i gang med fjelltur med min lillebror som er på sommerferiebesøk fra studier Ganske nøyaktig kl 10 er vi på Lyderhorn Så blir det litt ca tider utover turen.. Ca 11 er vi mellom Lyderhorn og Damsgårdsfjellet 12-13 tiden er vi på Damsgårdsfjellet Kl 14ish er utsikten sånn : Og 15ish er vi på Løvstakken og chiller med nøttemix Kl 16-bildet vil ikke laste Er et bilde av fjotten som går fint i bånd, for da er vi langs vei og nesten hjemme. Kl 17 har jeg dusjet og laget omelett Kl 18 er jeg nesten klar for å gå på jobb, men i stedet for et bilde av meg som legger siste rest av sminke, får dere et bilde av Duckbert, som bor på speilhyllen I dag er en kort dag på jobb, det er veldig lite å gjøre på jobb for tiden, så jeg har spurt om å få komme inn sent (halv syv) for å få gått fjelltur med brodern. Kl 19 gjør jeg noe så spennende som å pusse glass... Vanskelig å følge helt med på kl på jobb, men dette gjør jeg ila kvelden; serverer sånn og sånn og beundrer den fine nye pynten på personaltoalettet (world's worst album covers) Ved midnatt er jeg hjemme igjen, og får kjeft i trappen for at jeg ikke dedikerer livet mitt til å være fulltids døråpner Kl 01 har jeg lest de første EFIT'ene, og prøver jeg å kvinne meg opp til å vekke disse, så jeg kan gå og legge meg.. Og så var det natten! 2 Siter
Krilo Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 så fin tur dere gikk og den maten du serverte så bare super nam ut! 1 Siter
Tabris Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Wow, for en lang og herlig tur! 1 Siter
lucy Skrevet 2. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2013 så fin tur dere gikk og den maten du serverte så bare super nam ut! For en vakker tur, herlig! Wow, for en lang og herlig tur! Sjalu på turen din! Så fint ut Takk, det var en kjempefin tur jeg ikke har gått før! Nå banner jeg i kjerka, men litt deilig med en dag der det ikke er så varmt. Har vært en del dager de siste ukene der det har vært for varmt til å gå så lang tur ( i hvert fall over tregrensen uten skygge) på dagtid, og når jeg jobber på kvelden blir det bare småturer. Så godt med en skikkelig en Siter
Renate A Skrevet 2. August 2013 Rapporter Skrevet 2. August 2013 Så deilig dag Du har virkelig søte dyr, den ene katten så ut til å ha skikkelig personlighet, liker katter som har det 1 Siter
lucy Skrevet 3. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2013 Så deilig dag Du har virkelig søte dyr, den ene katten så ut til å ha skikkelig personlighet, liker katter som har det Takk! Kattene er virkelig full av personlighet, og "snakker" masse Har hatt katter hele livet, men visste faktisk ikke at de kunne ha så mye personlighet før jeg fikk disse to (brødre). Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.