Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• 1 month later...
Skrevet

Litt sent svar kanskje, men vi har tre etnahunder, derav en tispe på 1 år, som eeeelsker å leke med andre. Den voksne tispa vår (4 år), er fin på å sette på plass valper som er for innpåslitne, og hannhunden vår er mer en som overser/går unna, men kan finne på å leke innimellom. :) hvis det skulle være interessant en dag.

Skrevet

Så lenge jeg har bil, så har jeg en leken voksen hannhund som sikkert ikke sier nei til å leke litt :) Jeg bor på Jevnaker da, men er ikke så langt til Hønefoss for meg... :D

Skrevet

Har en valp (dsg) på 13 uker som ønsker å møte snill valp eller voksen til sosialisering i nærheten av Hønefoss. :)

Hønefoss og omegn brukshundklubb har valpetreff hver tirsdag- du finner info på hjemmesiden deres. Men det er du kanskje klar over?

Skrevet

Litt sent svar kanskje, men vi har tre etnahunder, derav en tispe på 1 år, som eeeelsker å leke med andre. Den voksne tispa vår (4 år), er fin på å sette på plass valper som er for innpåslitne, og hannhunden vår er mer en som overser/går unna, men kan finne på å leke innimellom. :) hvis det skulle være interessant en dag.

Så lenge jeg har bil, så har jeg en leken voksen hannhund som sikkert ikke sier nei til å leke litt :) Jeg bor på Jevnaker da, men er ikke så langt til Hønefoss for meg... :D

Ja veldig interessert, begge to! :) Han har vært mest med valper så er supert med voksne hunder som kan sette grenser om det trengs. Nå er han 5 mnd :)

Hønefoss og omegn brukshundklubb har valpetreff hver tirsdag- du finner info på hjemmesiden deres. Men det er du kanskje klar over?

Takk for tips, er klar over det. :)

• 3 months later...
Skrevet

Hei!

Ser dette er en litt gammel tråd men prøver for det :)

Jeg har en valp på ca 5 mnd (tispe) som hadde hatt godt av litt sosialisering, er det noen der ute som vil være med å gå tur? Hun er en blanding av dverg dachs og tibetansk spaniel, energisk og nysgjerrig beskriver henne best ;)