lagartija Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Det skjer. På lørdag skal jeg reise til Sandefjord for å hente en Border Collie valp som skal bli mitt nytt håp. Har tenkt å bli med i byens hundeklubben og trene på alt mulig. Har lyst til å lære så mye som mulig sammen med kompisen min og vi skal ha det kjempegøy. 4-ukers bilder: 7-ukers bilder: (Bildene tatt fra oppdreterens hjemmeside). Har ikke hatt Border Collie før; gleder meg som en liten unge. Har ikke bestemt meg på navnet enda. 4 Siter
Tabris Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Himmel, for en nydelig liten pelsdott. BCer er enestående - er nesten litt misunnelig! Siter
Fillerya Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Kommer nok til å bli en liten sjarmklump det der Siter
lagartija Skrevet 2. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2013 Så fin Hvem er oppdrettern? Trude Emanuelsen Siter
Recommended Posts