Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Vi innser at vi bruker ikke den gamle stoffsofaen lengre, etter at skinnsofaen kom i hus. Pelsdyr og alt det der…
Så da selger vi en Ektorp treseter med blått trekk. Det er noe pels, men trekkene kan vaskes, eller kjøpes nye. Eller la hundene få den. Det er en liten knirk i det ene setet, men sofaen er fin og hel og tåler mange år enda. Antageligvis kan det fikses ved å stramme en skrue eller to. Trekket er ganske nytt, da vi kjøpte nye trekk i den villfarelse at vi kom til å bruke sofaen.

Den er i teorien demonterbar, men neimen om jeg husker hvordan. IKEA pleier heldigvis å ha manualer for slikt på sidene sine.

Soafen ser slik ut:
www.ikea.com/no/no/catalog/…

Men har et blått trekk som ikke er i salg lengre.

800 kr

Og så et blått tomannstelt ala denne typen: http://sinocamp.en.hisupplier.com/product-78148-Cambridge-Tent.html

200 kr.

Skrevet

Det kan årnes! Bor/er du i sentrum for tiden? Jeg jobber i Kr. Augusts gate 9 hver dag neste uke (tirsdag - torsdag fra lunsjtider, mandag fra morningen).

• 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...