Guest bikkje1 Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Hvilke av de hundeskolene er best/flinkest når det kommer til valpekurs? Oslo hundeakademi har kurs 2 ganger i uka, mens Familiehunden har kurs 1 gang i uken. OH koster vel ca 1800 for 7 kvelder, mens F koster 2000 for 8 kvelder. Siter
simira Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Hvis du har ambisjoner om å drive med lydighet eller agility ville jeg valgt Hundeakademiet, også fordi at de tilbyr kurs litt videre i de retningene. Om du skal ha familiehund for tur og kos vile jeg valgt nettopp det - Familiehunden. Begge skolene er flinke. Hvor mange har de per instruktør på valpekursene? Siter
Guest bikkje1 Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Planen er jo å ta valpekurset hos Familiehunden, og så de vidregående kursene på Hundeakademiet, + sporkurs og muligens agilitykurs. Hundeakademiet vet jeg ikke, men Familiehunden har 6 plasser per kurs, Siter
Recommended Posts