flyingunicorn Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Hei! Jeg er ei jente på 20 år som alltid har hatt en stor interesse for hund. Siden jeg var liten har jeg vært "omringet" av dyr, alt fra hest til ilder. Vi har også alltid hatt hund og har også vært oppvokst med en del hunderaser, blant annet saluki, dalmatiner, irsk ulvehund, italiensk mynde og whippet. Jeg er bosatt i Arendal med min kjære og i februar som var bestemte vi oss for å skaffe oss et nytt familiemedlem. Vi surfet internettet rundt for å finne informasjon om de forskjellige rasene og valget havnet på en Alaskan malamute. Vår AM heter Mutte(veldig oppfinnsomt), og han er 7 måneder. Mutte er en glad og morsom valp, som er utrolig glad i kos og oppmerksomhet. Jeg ville bare få sagt hei til alle sammen og jeg gleder meg til å lese rundt på forumet her Slenger inn en liten skryte vegg med bilder av Mutte! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Velkommen Og for en søt Mutte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Velkommen hit! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flyingunicorn Skrevet 24. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Ja han er en herlig gutt Men må innrømme det at jeg savner den lille valpekroppen han vokser jo så fort!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Hei og velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100012 Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Velkommen hit Mutte så ut som en flott og morsom fyr Fler bilder ønskes!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flyingunicorn Skrevet 25. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2013 Tusen takk for velkomsten:D Utrolig hyggelig! Regner med det blir flere bilder av mutte rundt omkring her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts