Gå til innhold
Hundesonen.no

Leilighet i Oslo - vet dere om noen?


Snickers
 Share

Recommended Posts

Ja, svar på skolesøknadene kom på torsdag. ;) Og dermed bestemte vi oss for å flytte til Oslo. :D Finnes det noen snille soniser som vet om/har en leilighet til leie?

Finn-annonsen vår ser slik ut: http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/wanted/object?finnkode=42853138&editAd=true

Maksprisen gjelder kun hvis ikke tv, internett og strøm er inkludert. Hvis det er inkludert kan vi gå opp til 12000,-

:flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville droppet og skrevet det om å helst kontaktet kun på mail.

De gangene jeg har hjulpet pappa med å leie ut hans leilighet så har jeg hoppet glatt over de som kun vil ha svar på mail.

Jeg vil høre stemmen og vurdere hvordan de er å prate med før man avtaler visning, vet at ikke alt skal gå på stemmen osv, men for meg er det super viktig med god kjemi når man leier ut leiligheten til ukjente mennesker ;)

Vet ikke om noen leiligheter i Oslo akkurat nå, men for 10000kr så får dere nok en ok to roms.

Er helt forferderlige priser nå, leier selv, men har vært heldig med en lavere leie enn normalt i dette området (Stabekk, Bærum) ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville droppet og skrevet det om å helst kontaktet kun på mail.

De gangene jeg har hjulpet pappa med å leie ut hans leilighet så har jeg hoppet glatt over de som kun vil ha svar på mail.

Jeg vil høre stemmen og vurdere hvordan de er å prate med før man avtaler visning, vet at ikke alt skal gå på stemmen osv, men for meg er det super viktig med god kjemi når man leier ut leiligheten til ukjente mennesker ;)

Vet ikke om noen leiligheter i Oslo akkurat nå, men for 10000kr så får dere nok en ok to roms.

Er helt forferderlige priser nå, leier selv, men har vært heldig med en lavere leie enn normalt i dette området (Stabekk, Bærum) ;)

Ja, du har kanskje rett. Men ofte så HAR vi ikke mulighet til å svare, pga vi jobber ofte kveldsvakt. Da passer det ikke å ringe tilbake kl 23.30 heller liksom.. Men kan vel ta det bort :) Takk for tips!

Ja, prisene er helt forferdelige, FOR et presset marked!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har kanskje rett. Men ofte så HAR vi ikke mulighet til å svare, pga vi jobber ofte kveldsvakt. Da passer det ikke å ringe tilbake kl 23.30 heller liksom.. Men kan vel ta det bort :) Takk for tips!

Ja, prisene er helt forferdelige, FOR et presset marked!

Jeg ville heller skrevet at pga at dere noen ganger jobber kveldsvakter, så ringer dere tilbake dagen etterpå, dersom de ikke møter dere på telefonen på kveldstid ;)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke vært så kresen på beligenhet. :) I Oslo er det veldig greit å komme seg frem med t-bane, og da er det nok en del enklere å finne litt koselige og hundevennlige leiligheter. Områdene du har satt opp nå er jo de mest populære i Oslo, og der tror jeg du skal slite hardt for å finne noen som vil leie ut med hund. Jeg går selv på NVH, og de fleste pendler litt i hvert fall. :) Anbefaler å se for eksempel oppover mot røa, eller innover i Groruddalen. :) Der finner du også finere turområder enn mitt i sentrum. :)

EDIT: Tror også det kan være vanskelig å finne noe om dere ikke selv møter på visning. De fleste vil se dere, før de leier ut. Vet i hvertfall om en bekjent som prøvde den taktikken, og ingen ville leie ut boligmarkedet i Oslo er såpass presset at man må stå på litt for å få leilighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle :) Vi har nå funnet oss leilighet, etter at en bekjent av oss gikk på visning for oss. Så det er mulig :) Vi gleder oss til å flytte!

Så bra! :) Godt å høre! :) Antar du skal begynne på dyrepleierstudiet til høsten, så da får du se etter meg under fadderuka di. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...