ipadda Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Jeg har meldt på Tasle, så ser jeg om jeg kommer meg avgårde eller ei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Jeg tenkte feil.. Papillon går søndag, og da er det rasespesialen for portiser. Såååh. Blir det noe på Bjerke blir det veteranklasse med Chess. Hm. Ennå vanskeligere å bestemme meg da jo. Jeg kommer og kikker på lørdagen uansett, om jeg ikke plutselig får meg ny helgejobb. Men altså. Er det no vits å stille en hasetrang blåslufseveteran?? Aldri vært no utstillingshund hun egentlig. Men hadde vært gøy å se hva dommen sier om gamla tross alt. Kanskje enig med Mali, velg en litt mindre utstilling enn crufts kval liksom Men jeg stilte veteran med 2x 2AK og 2x 1AK på NKK Drammen jeg, 4.plass i veteran bak 3 champions, men knall kritikk (ikke ck, men det fikk heller ikke alle soppene). Ålreit å vise dem fram syntes jeg, om de er i god kondisjon og slikt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Æsj blir ikke noe Bjerke på meg i år heller så får heller dra inn og kikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Kanskje enig med Mali, velg en litt mindre utstilling enn crufts kval liksom Men jeg stilte veteran med 2x 2AK og 2x 1AK på NKK Drammen jeg, 4.plass i veteran bak 3 champions, men knall kritikk (ikke ck, men det fikk heller ikke alle soppene). Ålreit å vise dem fram syntes jeg, om de er i god kondisjon og slikt I god kondisjon er hun absolutt. Men tror ingen av mine får vise seg i ringen på Bjerke i år nei. Men vi blir nok å se som tilskuere. Tar i det minste med Chess så hu kan bli vant til omgivelsene igjen. Det er penger i dass å stille der som "oppvarming" tror jeg. Kristine: Jeg burde egentlig stille henne nå mens jeg kan gjøre det ute. Hun er ikke noe pen på glatt gulv innbiller jeg meg. Så vi kan kanskje heller satse på Kristiansand eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2013 I god kondisjon er hun absolutt. Men tror ingen av mine får vise seg i ringen på Bjerke i år nei. Men vi blir nok å se som tilskuere. Tar i det minste med Chess så hu kan bli vant til omgivelsene igjen. Det er penger i dass å stille der som "oppvarming" tror jeg. Kristine: Jeg burde egentlig stille henne nå mens jeg kan gjøre det ute. Hun er ikke noe pen på glatt gulv innbiller jeg meg. Så vi kan kanskje heller satse på Kristiansand eller noe? Ja! Hvis du er med på Kristiansand så drar vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2013 Skal gå agility med Bliss (og kanskje Ben), og stille Bliss og Zoe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whips Skrevet 17. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2013 Flora stiller i whipsevalpeshow lørdagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelpiejenta Skrevet 18. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2013 Anton er påmeldt. :-) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 19. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2013 Tanuki skal stille i junior (woop, gutten min har blitt stor ) og Kuma skal også stille. Gleder meg! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 19. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2013 Tanuki skal stille i junior (woop, gutten min har blitt stor ) og Kuma skal også stille. Gleder meg! Jeg har så sinnsyke utstillingsabstinenser, men Yari ser helt forferdelig ut naken, så vi dropper det med mindre det skjer underverker innen utsatt frist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 19. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2013 Tanuki skal stille i junior (woop, gutten min har blitt stor ) og Kuma skal også stille. Gleder meg! Åååå...nå fikk jeg jo nesten lyst til å dra bare fordi du skal stille Tanuki 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 19. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2013 Har meldt på Tasle, bestillt flybilett - så alt er i boks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Meldt på Anastasia på utstillinga på lørdagen, droppa agilityen. Men herregud, jeg er litt nervøs, for føler ikke egentlig at vi har no der å gjøre, men hva gjør vi ikke for den blå sløyfa vi trenger på en internasjonal utstilling... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Jeg skal visst stille lundehunden til vennina mi da hun drar på ferie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Det er ihvertfall ikke noe vits i å stille Dany. For hun har omtrent ikke en fjone igjen på kroppen. Kun i nakken. Tviler på at hun er fullpelset iløpet av en mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Æsj fristene bare blåser forbi meg jo lyst til å gå ag og lp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Det er ihvertfall ikke noe vits i å stille Dany. For hun har omtrent ikke en fjone igjen på kroppen. Kun i nakken. Tviler på at hun er fullpelset iløpet av en mnd Trøste deg med at da har hun pels til både Rogaland og D4A? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Trøste deg med at da har hun pels til både Rogaland og D4A? Ja det er hun nok Ingen krise, hun har jo *host* det hun trenger enn så lenge , men til D4A vil jeg ihvertfall stille henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 28. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2013 Regner med at jeg drar som publikum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2013 Knertis blei som vanlig påmeldt idet eieren fikk feriepenger (det er sånn jeg finansierer samtlige utstillinger siste del av året ), men mtp at hun begynte å røyte idet jeg dro på ferie, er jeg bittelitt spent på pelskondisjonen til frøkna. Hun er uansett ikke den eneste nedrøyta shibaen i ringen, men høyst sannsynlig den som ser best ut naken av dem. Gleder meg til å bruke utstillingsteltet mitt og kose meg med jentene, bøtteballetten og andre venner. Om hun ikke drar hjem som N S UCH, prøver vi uansett igjen i Rogaland! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 28. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2013 Knertis blei som vanlig påmeldt idet eieren fikk feriepenger (det er sånn jeg finansierer samtlige utstillinger siste del av året ), men mtp at hun begynte å røyte idet jeg dro på ferie, er jeg bittelitt spent på pelskondisjonen til frøkna. Hun er uansett ikke den eneste nedrøyta shibaen i ringen, men høyst sannsynlig den som ser best ut naken av dem. Gleder meg til å bruke utstillingsteltet mitt og kose meg med jentene, bøtteballetten og andre venner. Om hun ikke drar hjem som N S UCH, prøver vi uansett igjen i Rogaland! Hvilke dag skal dere stille? Blir å stille nakenhund her og. Nora så mer voksen ut seks måneder gammel enn hva hun gjør nå Taxi gidder jeg ikke stille nå, etter en brun og en gul sløyfe på grunn av fargen på de to forrige utstillingene. Synd, for han er så flott i kroppen og pelsen nå, men 350 kroner for en gul eller brun sløyfe er litt sløs av penger, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Knertis blei som vanlig påmeldt idet eieren fikk feriepenger (det er sånn jeg finansierer samtlige utstillinger siste del av året ), men mtp at hun begynte å røyte idet jeg dro på ferie, er jeg bittelitt spent på pelskondisjonen til frøkna. Hun er uansett ikke den eneste nedrøyta shibaen i ringen, men høyst sannsynlig den som ser best ut naken av dem. Gleder meg til å bruke utstillingsteltet mitt og kose meg med jentene, bøtteballetten og andre venner. Om hun ikke drar hjem som N S UCH, prøver vi uansett igjen i Rogaland! Oi, det er kanskje utendørsutstilling dette ja! Beste typen utstilling synes Kumsilumsi. Kan vi egle oss innpå deg og det deilige teltet ditt da kanskje? Akkurat nå er han så fullpelset som han blir om sommeren, så kanskje... KANSKJE vil jeg møte på en utstilling med pels på dyret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mærra Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Regner med at jeg drar som publikum begge dager? vi skal nok være der på lørdagen for å (mest sannsynlig) titte, da må du hilse på om du ser oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Meldt meg på LP og AG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Meldt på LP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts