Gå til innhold
Hundesonen.no

Lar du hunden ligge i senga di?


Karris

Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Sofus fikk lov da han var liten og søt.. neida, men altså, han fikk lov en liten stund fra han var en sånn 4-5 mnd. (før det hadde jeg regler som da ble brutt av meg selv :D ). Men så startet han med å "grave" seg ned før han skulle legge seg. Og jeg har en dobbelseng som består av to enkeltsenger med UTEN overmadrass. Så da tok han "livet" av endel laken, spjæret dem rett og slett i fordypningen mellom de to sengene. Og dermed var det over og ut for ham! Nå skal det sies at natten har blitt omgjort til "kattenes kose tid". Så Sofus må sove i stuen (enten kurven, gulvet eller sofaen.. hrmphf...) og kattene kveiler seg rundt meg over eller under dynen ;-) Så får de litt oppmerksomhet, noe det nok er en mangelvare med nå etter at dette umulige stoooore hundedyret kom inn i huset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han får ikke lov å komme inn på soverommet i det hele tatt. Ikke det at han bryr seg så mye om forbudet, for når vi er vekke så bryter han seg inn på soverommet å koser seg i sengen :roll: . Grunnen til at vi ikke vil ha han inne på rommet er at han legger ifra seg så mye hår å andre uting, å det skaper et dårlig sovemiljø syns jeg. Mye støv, sand å hår der jeg skal sove syns jeg ikke noe om rett å slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om du lar hunden få lov til å ligge i senga di. Yrja har ikke fått lov av meg' date=' men noen ganger ser det jo så koselig ut![/quote']

I sengen, nei?? hehe...nei...her er det ikke så mye som en TÅ innenfor mitt soverom...

Et sted skal jeg ha i fred.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Rocky får verken ligge i sofaen eller sengen. Hvis han er skikkelig møkkete en dag kan det hende han hopper opp. Da ville man jo bli veldig irritert, men det er jo uretferdig mot hunden så lenge han har fått lov før. Han vet jo ikke når han er møkkete heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Det virker som det er nærmest utenkelig for de fleste her... Heldigvis har jeg lest en lignende tråd på et whippetforum en gang. Der var det helt andre svar (mange hadde både to og tre hunder i senga), så jeg velger å tro jeg ikke er helt unormal. Vet ikke hvorfor det er sånn, men velger å tro at det har både med rasen og dens eiere å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Det virker som det er nærmest utenkelig for de fleste her... Heldigvis har jeg lest en lignende tråd på et whippetforum en gang. Der var det helt andre svar (mange hadde både to og tre hunder i senga)' date=' så jeg velger å tro jeg ikke er helt unormal. Vet ikke hvorfor det er sånn, men velger å tro at det har både med rasen og dens eiere å gjøre.[/quote']

ikke bry deg om hva vi mener :D og det er nok slett ikke unormalt, men mange mener at hunden klatrer rangstigen ved og ligge i sengen sofa osv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...